انتخاب پودر چربی پالمی ایده آل خوراک دام

به دنبال انتخاب پودر چربی پالمی با کیفیت برای گله خود هستید؟ پودر های چربی مزایای مهمی را عاید دامداران میکند که اصلی ترین آنها که باید رویشان تمرکز شود کیفیت و کمیت تولید شیر، تامین انرژی دام برای تولید، حفظ و ارتقای سلامتی دام و باروری بهتر است.می توانید با گرفتن تماس با مراکز معتبر خرید و فروش این محصولات،محصولاتی با کیفیت را به قیمت و ارزان تهیه کنید.

تقاضای زیادی برای تهیه پودرهای چربی پالمی در بازار وجود دارد. پودر چربی پالمی که برای گاوهای شیری بسیار توصیه می شود ، دارای محتوای بسیار بالایی از اسید پالمیتیک است. ثابت شده است که این محصولات به میزان قابل توجهی میزان شیر و چربی شیر را در سطح پروتئین ثابت افزایش می دهد. خوراک طیور کرمان یک مکمل برای گاو گوسفند می باشد.

 

چه وقت حیوانات به چربی احتیاج دارند؟

به عنوان یک دامدار با انتخاب پودر چربی پالمی مناسب برای جیره ی دام و طیور مزایای زیادی را نصیب خود می کنید. با این حال ، پودرهای چربی حداکثر مقدار انرژی را در هنگام تقاضای زیاد انرژی فراهم می کند. در طول شیردهی ، گاوهای شیری برای برآوردن تقاضای بیشتر برای مکمل چربی ، به مکمل چربی نیاز دارند. همچنین ، چربی های مکمل مانند پودرهای چربی پالمی در بهبود وضعیت بدن پس از بیماری بسیار مفید است. اساساً ، مکمل های چربی پالمی یک محصول با کیفیت بالا و به صورت پودر شده است.

تهیه رژیم غذایی کافی چربی برای گله شما نیازی به استفاده حیوانات از چربی بدن به عنوان منبع انرژی ندارد که به طور معمول باعث تعادل منفی انرژی می شود. با خوراک مناسب با چگالی بالا ، حیوان شما با هر لقمه از انرژی بیشتری بهره می برد. ما توصیه می کنیم خوراک های پر انرژی مانند پودر چربی های عبوری در مراحل رشد ضروری را خریداری کنید.

چه مقدار چربی برای تغذیه؟

پودر گوشت دامی و روغنهای گیاهی خالص مانند پودر های چربی گیاهی بای پس به طور معمول غلظت چربی بیشتری نسبت به تغذیه سنتی علوفه و کنسانتره دارند. مکمل چربی برای گاوهای شیری در درجه اول به نیازهای ویژه انرژی و اهداف عملکردی آنها بستگی دارد. گاوهای شیری با بازده بالا ممکن است به دلیل شرایط غالب یا در دوره شیردهی ، گاهی اوقات نیاز به انرژی بالاتری داشته باشند.

به عنوان یک کشاورز ، بسته به شرایط بدن مورد نظر برای گله ، ممکن است به مقدار کم یا بیشتر چربی نیاز داشته باشید. برای جلوگیری از بروز مشکل در شکمبه ، که می تواند به طور قابل توجهی عملکرد حیوان را تحت تأثیر قرار دهد ، به خصوص از نظر تولید شیر ، حفظ چربی در زیر سطح پایه بسیار مهم است. وقتی صحبت از پرورش لبنیات در اشل صنعتی می شود ، همکاری با متخصصان تغذیه مناسب برای دستیابی به بازده تغذیه ضروری است.

کاهش استرس گرمایی با مکمل چربی

پودر چربی بای پس یک راه حل عالی غذایی برای به حداقل رساندن استرس گرمایی است. شایان ذکر است که هضم و تبدیل خوراک به انرژی باعث تولید گرما در بدن حیوان می شود ، بنابراین باعث استرس گرمایی به ویژه در مناطق گرم می شود. پودر چربی بای پس نسبت به سایر منابع انرژی گرمای کمتری تولید می کند.

انتخاب پودر چربی پالمی

در نهایت ، انتخاب پودر چربی پالمی مناسب و با کیفیت و استفاده از آن در جیره دام و طیور مزایای زیادی را برای دامدار به همراه می آورد. به دنبال انتخاب پودر چربی پالمی با کیفیت هستید؟ می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید مطمئن این محصول با مراکز معتبر تولید و پخش این محصولات تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما