کارخانه تولید پودر چربی گاوهای شیری

امروزه ، فن آوری های پیشرفته ای مانند سیستم های مدرن شیردوشی و تغذیه ، تجهیزات فرآوری شیر ، همراه با تکنیک های پیشرفته مدیریت مزرعه ، دامداران تجاری را قادر ساخته است که جلوتر از حد انتظار باشند. به عنوان یک دامدار ، مشارکت با یک کارخانه تولید پودر چربی و مکمل های خوراک گاو شیری برای دستیابی به نتایج مطلوب از نظر کارایی و پایداری تولید شیر گله برای شما حیاتی است.

بسیاری از دامداران حتی در سراسر جهان ، به طور مداوم با تولید نسبتاً کم شیر دست و پنجه نرم می کنند. در نتیجه ، شرکتهای پیشرو خوراک گاو شیری محصولات خوراکی درجه یک را تولید و عرضه کرده اند. وقتی صحبت از صنایع تولید لبنیات می شود ، تمرکز فزاینده ای بر رفاه و تغذیه با کیفیت گاو وجود دارد.

 

کارخانه تولید پودر چربی

مقدار و کیفیت شیر

مصرف کنندگان در صنعت شیر ​​همیشه به دنبال شیر با بهترین کیفیت هستند که فاقد هورمون ، آنتی بیوتیک و مواد شیمیایی باشد. با تغذیه مناسب گاو ، هر لیوان شیری که دریافت می کنید به دلخواه طبیعی ، خوشمزه و مقوی است. گاوهای بدون استرس و سالم به طور کلی شیر کم و با کیفیت تولید می کنند.

علاوه بر تأمین خوراک با کیفیت برای گاوها ، باید به آنها استراحت کافی و مکان راحت بدهید. گاوهایی که فضای بیشتری برای پرسه زدن دارند به دلیل کاهش استرس به طور کلی شیر بیشتری تولید می کنند.

قیمت خوراک گاو

هنگام خرید خوراک مناسب گاو ، ضروری است مزایای اقتصادی بالقوه را تجزیه و تحلیل کنید. کارخانه تولید پودر چربی و مکمل های دام موفق و پیشرو ، حداقل هزینه های تولید را به دست آورده اند ، در عین حال کیفیت محصول را تحت تأثیر قرار نمی دهند. این امر برای دامداران هم در مقیاس کوچک و هم در مقیاس بزرگ ارزش بیشتری فراهم کرده است.

مکمل های خوراک گاو دارای قیمت های متفاوتی هستند. شما بعنوان دامدار میتوانید نیاز خود را بطور مستقیم از کارخانه تولید پودر چربی و مکمل های حیوانی با قیمت ارزان و مناسب و بدون واسطه خرید کنید.

کیفیت پودر چربی

به عنوان یک دامدار ، کارخانه تولید پودر چربی مورد نظر شما باید از بررسی دقیق کیفیت در هر مرحله از فرآیند تولید اطمینان حاصل کند. همچنین ، شما می خواهید با تولید کننده ای شریک شوید که اطمینان حاصل کند محصول در شرایط مطلوب به دست شما می رسد. هدف اصلی باید بهبود وضعیت رفاهی گاوهای شیری باشد.

کارخانه تولید پودر چربی مناسب

یک کارخانه تولید پودر چربی و مکمل های انرژی نشخوارکنندگان مناسب سعی می کند با به کارگیری از آخرین فناوری های تولید این محصولات، مکمل هایی با کیفیت بالا و قیمت ارزان و مناسب را تولید و روانه ی بازار کند. این کارخانه ی تولید پودر چربی به عنوان یک تولید کننده مشتری محور ، بالاترین استانداردهای کیفیت را رعایت می کند و بهترین مکمل ها را برای حفظ سلامت و رفاه گاوهای شیری را تضمین می کند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما