مکمل چربی خوراک دام های شیری

تولید بهینه لبنیات مستلزم این است که دامدار گله را با محصولات خوراکی مناسب مانند مکمل چربی خوراک دام تغذیه کند. خرید و استفاده از پودرهای چربی با کیفیت علاوه بر افزایش سلامت دام و طیور سبب بهبود و افزایش عملکرد مثبت دام در تولید شیر و نولید مثل آنها می شود. با کیفیت ترین نوع پودرهای چربی انواع باز پس شده ی آنها می باشد. همچنین خوراک طیور کرمان برای دامداران خرید بسیار عالی می باشد.

پودر گوشت دامی های بای پس شکمبه به راحتی می توانند از سیستم شکمبه حیوان بدون تخریب شدن عبور کنند ، بنابراین به عنوان یک منبع مستقیم عمل می کنند. مکمل چربی خوراک دام و طیور به طور گسترده ای تولید و عرضه می شوند تا با بهبود سلامت و عملکرد، بهره وری حداکثری از گله را فراهم کند. پودرهای چربی گیاهی به طور طبیعی خوش طعم و روان هستند و تقریباً برای هر نژادی مناسب می باشند. بیایید برخی از مزایای مهم چربی عبوری شکمبه را بررسی کنیم.

مکمل چربی خوراک دام
مکمل چربی خوراک دام و طیور

تامین بهینه انرژی

از طریق تغذیه است که گله برای حفظ سلامت ، رشد ، تولید شیر و حتی تولید مثل، انرژی به دست می آورد. فرآورده های خوراکی گاو شیری همانند مکمل چربی خوراک دام نسبت به کنسانتره های چربی با حداقل محتوای چربی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند.

مکمل چربی خوراک دام عبوری یک منبع انرژی بسیار قابل هضم است. شما به عنوان یک دامدار ، یک محصول خوراک گاو شیری می خواهید که امکان تبدیل سریع انرژی را فراهم کند. تعادل سریع سطح انرژی به ویژه برای گاوهای شیرده بسیار ضروری است. افزودن پودرهای چربی به جیره بعنوان منبعی غنی از انرژی، تامین انرژی مورد نیاز گله را برای فعالیت خود تضمین می کند.

 

افزایش عملکرد تولید شیر

اگر جیره غذایی گاو از نظر کیفیت و مقادیر مناسب تأمین نشود ، تولید شیر به تدریج کاهش می یابد. دلیل اصلی سرمایه گذاری در خوراک های بهتر دستیابی به افزایش تولید شیر است.

شما به عنوان یک دامدار می خواهید از طریق تولید بهینه و کارآمد شیر به حداکثر سود برسید. با تهیه چربی بای پس با کیفیت ، به مقدار مناسب برای گاوهای شیری ، تولید شیر را به مقدار قابل توجهی بالا خواهید برد.

 

وضعیت بدن

وضعیت بدن برای عملکرد طولانی مدت گاوهای شیری بسیار مهم است. مکمل چربی خوراک دام بای پس یک مکمل عالی جیره گاوهای شیری است برای کسانی که بدنبال بهترین وضعیت بدن برای گله خود هستند. این یک منبع انرژی بسیار مفید است که به ثبات متابولیسم نیز کمک می کند.

 

تولید مثل

چربی بای پس باعث رشد مطلوب باروری می شود و بنابراین بین دوره زایمان کوتاه می شود. این یک محصول خوراک عالی گاو شیری برای کسانی است که بدنبال بهبود میزان بارداری گله خود هستند.

 

گاو سالم

تهیه گاو شیری با محصولات خوراکی مناسب گاو در نهایت باعث سلامتی دام می شود. به ویژه به اثبات رسیده است چربی عبوری می تواند به داشتن پستان سالم کمک کند. همچنین ، خطر ابتلا به بیماری های مختلف ، به ویژه کتوز را به حداقل می رساند.

چربی های بای پس شکمبه با کیفیت، به خوبی پردازش می شوند تا سطح انرژی بهینه گاوهای پر محصول شما را تضمین کند. به دلیل خوش طعم بودن ، مشخص شده است که چربی بای پس باعث افزایش اشتهای حیوانات شیرده نیز می شود. در نتیجه می توانید از سلامتی گله ی خود مطمئن باشید.

 

شیر با کیفیت

امروزه تمرکز بیشتری بر محصولات خوراکی گاو شیری است که کیفیت شیر ​​را ارتقا می دهند. مشخص شده است که محتوای اسیدهای چرب در چربی های بای پس محتوای چربی شیر و لبنیات را تحت تأثیر مثبت قرار می دهد.

 

خرید مکمل چربی خوراک دام

برای خرید مکمل چربی خوراک دام و طیور می توانید تنها با برقراری تماس با مراکز و نمایندگی های معتبر فروش این محصولات ضمن دریافت مشاوره ، این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان خرید کنید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما