مکمل چربی افزایش وزن دام و طیور

اکثر دامداران امروز به طور مداوم  خوراک دام در تلاش اند تا کارایی برنامه های تغذیه ای دام های خود را افزایش دهند. پودر چربی گیاهی یک مکمل چربی افزایش وزن گاو بسیار موثر است که رفع سریع کمبود انرژی رژیم غذایی را فراهم می کند. این محصولات به ویژه در هوای گرم برای به حداقل رساندن تنش گرمایی بسیار مفید هستند.

با افزایش تقاضای محصولات لبنی ، کشاورزان به دنبال راه حل های نوآورانه برای بهینه سازی تولید شیر خود هستند. امروزه پرورش گاو سالم بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. از این نظر ، آداس تلاش می کند تا محصولی را ارائه دهد که در عین به حداکثر رساندن سود ، به تغذیه بهینه حیوانات کمک کند.

 

نیاز به مکمل چربی افزایش وزن گاو

ثابت شده است بلوط برای خوراک دام که کاهش وزن در حیوانات به شدت بر سلامت حیوانات تأثیر می گذارد و در بیماری هایی مانند کتوز و تشکیل کبد چرب نقش دارد. با توجه به چنین چالش هایی و ثابت شده بودن نقش پودرهای چربی در جلوگیری از کاهش وزن و حفظ سلامت دام، خرید پودرهای چربی به عنوان یک مکمل چربی افزایش وزن نه تنها مفید بلکه ضروری است.

تغذیه مناسب و با کیفیت دام به افزایش عملکرد تولید مثل و تولید شیر گاوهای شیری کمک می کند. مکمل چربی افزایش وزن گاو به حفظ و ارتقای سلامت و ایمنی گاوهای شیری شما کمک می کند.

نظارت دقیق بر گاوهای شیری

به عنوان یک دامدار ، نظارت بر رفتار و عملکرد گله خود ضروری است. در نتیجه ی این نظارت ، شما به خوبی از نیازهای غذایی آنها آگاه می شوید ، که به طور مداوم و بر اساس چندین عامل تغییر می کنند. اهمیت کاهش استرس گاو بر هیچ دامداری پوشیده نیست. استرس در گاوهای شیری سیستم ایمنی آنها را تضعیف و مانع توانایی مقابله با بیماری ها می شود ، بر تولید شیر تأثیر می گذارد و حتی ممکن است در تولید مثل تداخل ایجاد کند.

مکمل چربی افزایش وزن
مکمل چربی افزایش وزن دام و طیور

 

تهیه تغذیه و مکمل های مناسب برای گله مانند مکمل های افزایش وزن گاو نه تنها عملکرد بدن را تقویت می کند بلکه به کاهش استرس حیوانات نیز کمک می کند.

ما توصیه می کنیم مکمل های افزایش وزن گاو را بر اساس نیازهای غذایی خاص گله خود به جیره اضافه کنید. از طریق دامداری کنترل شده ، دامداران با اطمینان می توانند جیره غذایی صحیح را تعیین کنند. در نهایت ، نظارت دقیق بر گاوهای شیری به شما کمک می کند تا از کمبود غذا یا زیاد غذا دادن جلوگیری کنید.

سلامت روده

 

سلامت روده در تولید اقتصادی محصولات لبنی نقشی اساسی دارد. شایان ذکر است که روده نسبت قابل توجهی از انرژی کلی جذب شده را مصرف می کند.

برای گاو های شیری ، حفظ سلامت روده مهمتر و اثرگذارتر از استفاده مواد مغذی برای تولید بهینه شیر می باشد. در نهایت ، سلامت روده برای بهبود عمکلرد حیوانات حیاتی است. مکمل های افزایش وزن گاو در تأمین انرژی مورد نیاز گاوهای شیری نقش به سزایی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما