پخش پودر چربی پالمی خوراک دام و طیور

درست مثل هر فرد با عملکرد بالا ، تأمین نیاز به انرژی گاوهای شیری برای به حداکثر رساندن عملکرد و بهبود وضعیت بدن حائز اهمیت است. پودر چربی پالمی بعنوان یک منبع مناسب انرژی برای بهبود عملکرد تولید شیر ، سلامتی و تولید مثل نقش اساسی در حیوانات شیری دارند. دامداران می توانند این محصولات را از مراکز معتبر پخش پودر چربی پالمی به قیمت مناسب تهیه کنند.

با این حال ، مکمل های چربی باید به طور مناسب در رژیم غذایی حیوانات گنجانده شود و بیش از حد از آنها استفاده نشود. پودر چربی پالمی یک مکمل با کیفیت و پایدار است که برای سیستم گوارش نشخوارکنندگان بسیار ایده آل است. این یک محصول برای افزایش کیفیت جیره گاو شیری به منظور دستیابی به تولید بهینه شیر و باروری بالاتر است. خوراک طیور کرمان از بهترین محصولات برای دامداران می باشد.

پخش پودر چربی پالمی
پخش پودر چربی پالمی

 

ترکیب بندی

استارین پالم ماده اصلی چربی نخل برای گاو شیری است. وقتی صحبت به پودر چربی پالمی برای گاوهای شیری می رسد ، این محصول باید ۱۰۰٪ منبع گیاهی داشته باشد. همچنین ، ما توصیه می کنیم پودر چربی پالمی خالص و غلیظ خریداری کنید. بعضی از ویژگی ها و مزایای پودرهای چربی پالمی را بصورت تیتروار بررسی می کنیم:

 

تراکم انرژی

پودر گوشت دامی چربی بای پس بسیار غلیظ یک راه حل عالی برای افزایش چگالی انرژی جیره است. این محصول دارای غلظت انرژی بالایی است و بنابراین برای گاوهای شیری با کمبود انرژی بسیار ایده آل است.

وضعیت بدن و تولید مثل

پودر چربی پالمی جیره های غذایی باکیفیت و پر انرژی را برای گاوهای شیری تضمین می کند که باعث بهبود وضعیت بدن و عملکرد آنها می شود. همچنین ثابت شده است که پودر چربی پالمی باعث افزایش عملکرد تولید مثل می شود. ثابت شده است که پودر چربی نخل خطر بیماری هایی مانند کتوز را کاهش می دهد.

گاو شیرده

انرژی مورد نیاز برای گاوهای شیری در طی شیردهی به سرعت افزایش می یابد. در این مرحله از رشد حیاتی ، پودر چربی پالمی برای کمک به تأمین نیازهای مغذی تولید شیر ، بسیار موثر است. دامداران به طور گسترده ای از پودر چربی پالمی به عنوان منبع انرژی گاوهای شیرده استفاده می کنند.

 

بسیار خوش طعم است

یک فاکتور قابل توجه هنگام خرید محصولات مناسب خوراک گاو ، خوشمزه بودن است. چربی نخل بوی چربی گیاهی طبیعی دارد و بنابراین بسیار خوشمزه است و حداکثر مزایا را برای گاو شما فراهم می کند.

ظرفیت چربی لبنیات

اسید پالمیتیک یک جز قابل توجه در چربی نخل است که باعث افزایش بازدهی میزان چربی در شیر می شود. در نتیجه ، پودر چربی پالمی عبوری یک راه حل عالی تغذیه ای برای دامداران است که به دنبال بهینه سازی ظرفیت چربی شیر هستند.

ذخیره سازی و ماندگاری

ماندگاری چربی نخل برای گاوهای شیری به طور معمول حداقل ۱۲ ماه از تاریخ تولید است. ما توصیه می کنیم محصول را به صورت صحیح در یک بسته بندی مناسب و در یک اتاق خنک ، خشک و بدون بو نگهداری کنید.

پخش پودر چربی پالمی

شما به عنوان یک دامدار ، یک پودر چربی پالمی با کیفیت می خواهید که بسیار قابل هضم باشد تا برای گله ی شما سودمند باشد. همچنین ، پودر چربی پالمی با طعم پذیری زیاد اشتهای گاو های شیری شما را بهبود می بخشد. امروزه به یاری اینترنت پخش پودر چربی پالمی تنها با یک تلفن و قیمت ارزان و مناسب از درب کارخانه ممکن شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما