فروش مستقیم پودر چربی از درب کارخانه

بسیاری از دامداران در سراسر جهان ، به دنبال راه های جدید برای افزایش بهره وری و تولید گاوهای شیری هستند. یکی از زمینه های اساسی تغذیه حیوانات که باید روی آن تمرکز شود ، پودر چربی های خوراک دام است. که می توان این محصولات را از مراکز فروش مستقیم پودر چربی با قیمت مناسب و ارزان خرید کرد.

فروش مستقیم پودر چربی
فروش مستقیم پودر چربی

 

به عنوان یک منبع انرژی ، پودر چربی در مقایسه با کربوهیدرات ها ۲ برابر بیشتر انرژی دارد. پودرهای چربی به عنوان یک راه حل سریع و مناسب برای جیره های کم انرژی بسیار توصیه می شود.

مزایای پودر های چربی

پودر چربی خوراک دام و بلوط برای خوراک دام و طیور صرفا برای افزایش انرژی جیره نیستند. آنها سلامت کلی گاوهای شیری را تقویت می کنند. استفاده مداوم از پودر چربی های خوراک دام از طریق افزایش تولید مثل و تولید بهتر و باکیفیت تر شیر مزایای اقتصادی قابل توجهی برای دامداران دارد.

جیره بندی مناسب پودر چربی حیوانات در درجه اول به نوع حیوان ، سطح انرژی رژیم غذایی و همچنین میزان تولید شیر و مرحله شیردهی بستگی دارد. می توانید این محصولات را از مراکز معتبر خرید و فروش مستقیم پودر چربی و مکمل های دام و طیور تهیه و خریداری کنید.استفاده از این مکمل انرژی فواید زیادی دارد:

پودر چربی در دوران شیردهی

به طور کلی ، گاوهای شیری با عملکرد بالا در دوران شیردهی با بالانس منفی انرژی مواجه می شوند. افزودن پودرهای چربی به جیره این حیوانات حتی با کاهش مصرف خوراک، باعث تولید بیشتر شیر ، می شود. در طول دوره شیردهی ، متخصصان توصیه می کنند که جیره ی گاوهای شیری را با پودر های چربی با کیفیت تکمیل کنید. این مهم نه تنها باعث افزایش عملکرد و میزان شیردهی می شود بلکه ثابت شده است که فواصل بین زایمان را به حداقل می رساند.

 

جلوگیری از کاهش وزن

وقتی صحبت از گاوهای شیری می شود ، کاهش شدید وزن منجر به مسائل مختلفی از جمله کتوز و تشکیل کبد چرب می شود. در نهایت ، به شدت بر عملکرد تولید مثل آنها تأثیر می گذارد و میزان تولید شیر را کاهش می دهد. مکمل پودر چربی یک راه حل بسیار قابل اطمینان برای جلوگیری از کاهش وزن حیوان در گله شما ، به ویژه در مراحل مهم رشد فراهم می کند.

 

بهینه سازی تولید مثل

ثابت شده است که استفاده از پودر های چربی باعث بهبود سلامت و عملکرد دام می شود. حیوان شیری علاوه بر دستیابی به تعادل انرژی مثبت ، نه تنها از نظر سلامت فولیکولی ارتقا می یابد بلکه وقوع بیماری های متابولیکی را نیز به حداقل می رساند. در نهایت ، پودرهای چربی به دستیابی به عملکرد باروری مطلوب دام کمک می کنند.

 

پودر چربی گیاهی پالمی

پودر های چربی گیاهی از بهترین انواع پودرهای چربی هستند. بخاطر منشا گیاهی، این پودرهای چربی بو و طعم مطبوعی را دارند. در حالت ایده آل ، پودر چربی مورد نظر حیوان شما باید اسیدهای چرب مورد نیاز بدن را که برای عملکردهای مختلف گاوهای شیری لازم هستند ، تأمین کند. چنین اسیدهای چرب در بدن حیوان در مقادیر زیاد ساخته نمی شود ، بنابراین نیاز به تامین این اسیدهای چرب از طریق مکمل های پودر چربی است.

اسید پالمیتیک به طور عمده شایع ترین اسید چرب اشباع در طبیعت است. این یک اسید چرب حیاتی است که به طور موثر شکمبه را دور می زند و متعاقباً به یک منبع انرژی تبدیل می شود. پودر چربی گیاهی پالمی یکی از بهترین انواع پودر چربی است که می توان به جیره ی غذایی دام و طیور افزود.

 

فروش مستقیم پودر چربی از درب کارخانه

بدلیل اهمیت این مکمل ها در سلامت دام و طیور ضروری است که از مراکز فروش مستقیم پودر چربی معتبر خریداری شوند.با خرید از مراکز خرید و فروش مستقیم پودر چربی ضمن این که یک محصول ایمن و با کیفیت بالا را خریداری می کنید از قیمت های ارزان و مناسب نیز بهره می برید. امروزه با گسترش بستر اینترنت امکان خرید و فروش مستقیم پودر چربی نیز تنها با یک تلفن امکان پذیر شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما