پودر چربی افزاینده بازده جیره دام و طیور

تأمین نیازهای غذایی گاوهای شیری برای دستیابی به نتایج مطلوب از دامداری ها ضروری است. در این زمینه ، تولیدکنندگان شیر از مدیریت غذایی بهتری برای ارتقا سطح رفاه حیوانات استفاده می کنند. مکمل های انرژی و پودر چربی افزاینده بازده جیره دام و طیور به حساب می آیند که افزودن شان به جیره سلامت و عملکرد دام را بهبود می بخشد.

مدیریت صحیح خوراک دام برای دامداری های مدرن ضروری است. امروزه محصولات زیادی برای دستیابی به رژیم های غذایی وجود دارند که نیازهای غذایی نشخوارکنندگان را برآورده می کنند. در حالت ایده آل ، فرمولاسیون مکمل های خوراک نشخوارکنندگان شما باید ضمن تقویت اطمینان از رفاه ، توان اقتصادی و تولیدی گله شما را نیز ارتقا بخشد.

پودر چربی افزاینده بازده جیره

پودر چربی افزاینده بازده جیره به حساب می آید؟

بله. پودر چربی افزاینده بازده جیره ذام و طیور است. در واقع پودرهای چربی به عنوان مکمل هایی برای تامین و افزایش تراکم انرژی جیره ی دام و طیور در حجم های بالایی خرید و فروش می شوند. این تامین انرژی برای دام بخصوص در مراحل حساس زندگی دام سبب حفظ سلامتی و افزایش توان تولیدی دام می شود.

به عنوان یک دامدار و پرورش دهنده ی دام های شیری ، داشتن برنامه برای تأمین نیازهای غذایی ، به ویژه برای مراحل حساس زندگی دام مانند شیردهی ، ضروری است. بلوط برای خوراک دام علاوه بر استفاده از علوفه ی با کیفیت ، ضروری است که مکمل های انرژی و پودرهای چربی را نیز به منظور افزایش انرژی جیره غذایی به خوراک دام اضافه کنید. جیره غذایی باید متناسب با نیازهای فردی تغذیه ای گله شما باشد.

عملکرد شیردهی در نشخوارکنندگان

فرمولاسیون غذای نشخوارکننده ، دسترس پذیری مواد مغذی مورد نیاز گاو شیری را برای سالم ماندن و در نتیجه افزایش تولید آنها به حداکثر می رساند. هدف اصلی بیشتر دامداران بهینه سازی کیفیت و کمیت تولید شیر است که مهم با تامین خوراک با کیفیت و سطح انرژی مناسب برای دام اجرایی می شود.

دامداران همیشه به دنبال بهترین خوراک نشخوارکنندگان برای دستیابی به گاوهایی با بازده بالا هستند.

مکمل های غذایی برای اطمینان از دستیابی به حداکثر عملکرد نشخوارکنندگان لبنی در طول یک عمر طولانی و پربار بسیار حیاتی هستند. کارایی بهتر خوراک به معنای افزایش کارایی شیر و سودآوری بیشتر است.

عملکرد بهتر تولید مثل

کاهش باروری یک نگرانی عمده برای بسیاری از دامداران است. این مانع از رسیدن گاوهای شیری به پتانسیل زندگی آنها می شود. باروری بهتر به معنی درآمد بیشتر از گاوداری شما است ، علاوه بر این هزینه های کمتری از نظر دامپزشکی دربر دارد. در این زمینه ، ما توصیه می کنیم از خوراک نشخوارکننده های با کیفیت استفاده کنید که باعث بهبود باروری گله شما شود.

نشخوارکنندگان سالم

حیوانات شیری سالم علاوه بر عمر مفید طولانی تر ، از کارآیی و بهره وری بالاتری نیز برخوردار هستند. فرمولاسیون خوراک نشخوارکننده نقش مهمی در بهبود سیستم ایمنی بدن گله شما دارد. به طور کلی ، گاوهایی که به خوبی تغذیه می شوند در برابر بیماری ها آسیب پذیر نیستند.

سلامت شکمبه برای عملکرد گاوهای شیری حیاتی است. در حالت ایده آل ، فرمولاسیون خوراک نشخوارکننده عملکرد شکمبه را بهبود می بخشد ، بنابراین در حالی که هزینه های خوراک را به حداقل می رساند ، به عملکرد پر بازذه ای دست می یابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما