مزایای تجاری پودرهای چربی خوراک دام

با توجه به ماهیت رقابتی صنعت لبنیات ، تولید کارآمد شیر بسیار مهم است. انتخاب خوراک مناسب عامل مهمی در دستیابی به نتایج مطلوب برای داشتن گله سالم و کمترین هزینه های ممکن برای تولید بیشینه لبنیات است. در این زمینه ، مزایای تجاری پودرهای چربی برای متخصصین این حوزه آشکار شده فلذا توصیه به گنجاندن این مکمل ها به جیره دام و طیور می کنند.

دامداران به دنبال بهترین راه حل های غذایی برای به حداکثر رساندن تولید شیر و میزان چربی شیر هستند. از این نظر ، تولیدکنندگان خوراک دام و طیور پیشرو در حال تولید محصولات تازه و نوآورانه برای پاسخگویی به نیازهای بازار هستند.

مکمل های چربی منبع انرژی با کیفیت بالا و معمولاً به صورت پودر شده هستند. پودرهای چربی برای افزایش بی نظیر عملکرد گاوهای شیری مناسب هستند. همچنین خوراک طیور کرمان طبق لیست تعیین شده به فروش می رسد.

مزایای تجاری پودرهای چربی
مزایای تجاری پودرهای چربی

منبع انرژی غنی

پودر گوشت دامی چربی یک مکمل اقتصادی برای تغذیه دام هستند که انرژی اضافی مورد نیاز حیوانات شیرده با بازده بالا را تأمین می کنند. این امر رایج است که چربی حدودا دو برابر بیشتر از کربوهیدرات حاوی انرژی است. از این نظر ، پودر های چربی بخاطر تامین کردن سریع انرژی رژیم های غذایی کم انرژی، توصیه می شود. پودرهای چربی به طور موثری چگالی انرژی جیره را افزایش می دهند.

یکی از مزایای تجاری پودرهای چربی رفع نیاز روزافزون انرژی در مراحل رشد مهم زندگی دام ، به ویژه دوره شیردهی است. با افزایش سطح انرژی ، پودر های چربی عملکرد بی نظیری را در مقایسه با بسیاری از محصولات مکمل خوراک گاو در بازار ارائه می دهند.

نگهداری وزن

کاهش شدید وزن در گاوهای شیری باعث بیماری هایی مانند کتوز و تشکیل کبد چرب می شود. کارشناسان صنعت خوراک دام و طیور ، کاهش وزن را دلیل اصلی کاهش عملکرد باروری ، علاوه بر کاهش تولید شیر ، می دانند. می توان گفت یکی از مهم ترین مزایای تجاری پودرهای چربی کمک به حفظ و ارتقای سلامتی دام می باشد. این محصول یک راه حل عالی تغذیه ای برای مقابله با کاهش وزن گاوهای شیری و در نتیجه بهبود وضعیت بدن گله شما است.

 

محتوای مکمل های چربی

مکمل های چربی غنی از چربی های خوراکی تصفیه شده با قابلیت هضم بالا هستند. در حالت ایده آل ، محصولات تغذیه ای حیوانات باید خوش طعم و روان باشد تا مقدار مصرف خوراک بهینه شود. تقاضای زیادی برای محصولات پودر چربی گیاهی با بوی طبیعی وجود دارد.

مزایای تجاری پودرهای چربی

با توجه به هزینه های نسبتاً کم آن ، پودرهای چربی یکی از مقرون به صرفه ترین راه حل های تامین انرژی تغذیه دام برای گاوهای شیری است. مزایای تجاری پودرهای چربی بسیار است. این محصول باعث افزایش سلامتی و کارایی تولید شیر می شود. برای تولید محصولات لبنی در مقیاس بزرگ ، توصیه می شود برای صرفه جویی در هزینه های دامداری ، پودرهای چربی را به صورت عمده خریداری کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما