سفارش پودرهای چربی گیاهی خوراک دام

شما به عنوان یک دامدار ، با توجه به افزایش قیمت شیر ، می خواهید تولید شیر بهینه از گله خود را حفظ و حتی آن را افزایش دهید. شایان ذکر است که تغذیه نامناسب دلیل اصلی کاهش وزن، ناباروری و تولید شیر کمتر از انتظار و سایر موارد بهداشتی در نشخوارکنندگان است. در این میان سفارش پودرهای چربی و استفاده از آن در جیره غذایی دام می تواند این مشکلات را مرتفع کند.

بیایید به برخی از نکات مفید تغذیه ای بپردازیم که به شما کمک می کند بیشترین بهره را از گله خود ببرید. خوراک طیور کرمان در کشور دارای فروش بالایی می باشد.

سفارش پودرهای چربی

داشتن اهداف مشخص

داشتن تغذیه مناسب نکته اساسی در عملکرد بهینه گاوها است ، خصوصاً در مراحل رشد ضروری مانند شیردهی. به عنوان یک دامدار ، لازم است اهداف خود را در تغذیه نشخوارکننده روشن کنید.و با سفارش پودرهای چربی و استفاده از آن تراکم انرژی جیره دام را بالا ببرید. برای کسانی که به دنبال بالا بردن تولید شیر در دوران شیردهی هستند ، پودر چربی نشخوارکننده یکی از موثرترین محصولات در بازار است. پودر چربی خوراک دام های نشخوارکننده تأثیر مثبتی بر وضعیت بدن ، باروری و درصد چربی شیر دارد.

استفاده از مواد مغذی در جیره

در حالت ایده آل ، پودر گوشت دامی خوراک دام باید نیازهای غذایی حیوان شما را برآورده کند. به طور کلی ، ترکیب خوراک و پودر چربی در جیره ، بر اساس نوع حیوانات تغذیه کننده و سطح تولید آنها است. شایان ذکر است که نشخوارکنندگان جوان بیشتر به پروتئین نیاز دارند. همچنین ، حیوانات در دوران شیردهی به مقدار پروتئین بیشتری در جیره غذایی خود احتیاج دارند.

کیفیت محصول

تامین کننده کالای خوراک گاو شما ، باید محصولی با حداکثر کیفیت تضمین کند. محصولات خوراک دام باید از مواد اولیه با کیفیت تولید شوند که براساس مشخصات دقیق با دقت انتخاب می شوند. همچنین ، محصولات برای اطمینان از بالاترین کیفیت در تمام مراحل تولید آزمایش می شوند. شما به عنوان یک دامدار ، محصولات خوراکی لبنی می خواهید که فاقد هرگونه مواد مضر یا مواد نامناسب خارجی باشد.

اطمینان حاصل کنید سفارش پودرهای چربی برای دام های خود را در فروشگاه های معتبر این حوزه ثبت می کنید.

مدیریت تغذیه مقرون به صرفه

هزینه های تغذیه سهم عمده ای از کل هزینه های تولید شیر را تشکیل می دهد. به عنوان یک دامدار ، اطمینان از مزایای محصولات خوراک گاو بیش از هزینه ها ضروری است.

دامداران تجاری به طور فزاینده ای از استراتژی های مدرن تغذیه برای به حداکثر رساندن حاشیه سود خود استفاده می کنند. یکی از بهترین نوع پودر های چربی نشخوارکنندگان که همان پودر چربی گیاهی پالمی می باشد ، عمدتا از استئارین نخل تهیه می شود و آن را به چربی محافظت شده بسیار اقتصادی تبدیل می کند.

آب

آب یک ترکیب حیاتی برای همه حیوانات است. از چندین عملکرد اساسی در بدن حیوانات پشتیبانی می کند ، از جمله تنظیم درجه حرارت بدن ، ساختار بافت و حامل مواد مغذی.

نشخوارکنندگان برای بلعیدن خوراک و جویدن مایع به آب دهان احتیاج دارند. همچنین ، گاو برای تولید شیر به آب نیاز دارد. علاوه بر تغذیه مناسب ، ما به شدت توصیه می کنیم مقدار کافی آب شیرین با کیفیت، برای عملکرد مطلوب فراهم کنید.

سفارش پودرهای چربی

سفارش پودرهای چربی
پودر چربی بای پس شده

امروز با گسترش نقش اینترنت در زندگی مردم و با مزایا و تسهیلاتی که این بستر برای امورات روزانه ی مردم فراهم آورده است دامداران می توانند سفارش پودرهای چربی برای خوراک دام و طیور خود را بصورت اینترنتی و تلفنی ثبت و در اسرع وقت در محل خود تحویل بگیرند. ارسال بار توسط باربری های مجاز و معتبر کشور به سراسر کشور صورت می پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما