فروش پودر چربی پالمی در اصفهان بصورت عمده

خرید و فروش پودر چربی پالمی برای تهیه چربی اضافی توسط تولید کنندگان شیر به طور گسترده ای پذیرفته شده است. استفاده از این محصول به عنوان افزودنی در خوراک دام و طیور فواید زیادی دارد. پودر چربی پالمی بصورت عمده با قیمت ارزان و مناسب در اصفهان قابل تهیه است. خوراک طیور کرمان دارای ترکیبات مختلفی بوده و در بازار به صورت فله نیز فروخته می شود.

فروش پودر چربی پالمی

استفاده از این محصول در خوراک گاو تا حد زیادی بر عملکرد گاوهای شیرده و تولید مثل تاثیر می گذارد. پودر چربی پالمی در درجه اول از پودر گوشت دامی چربی خالص مبتنی بر روغن نباتی تولید می شود و ماده تشکیل دهنده استئارین درخت نخل است. شایان ذکر است که پودر خالص چربی نخل نباید هیچ نوع ماده حامل یا افزودنی داشته باشد.در ادامه بطور مفصل به مزایای خرید و فروش پودر چربی پالمی خواهیم پرداخت.

 

مزایای خرید و فروش پودر چربی پالمی

 

امروزه مکمل های چربی نقش هایی اساسی و بنیادی در رژیم های دام و طیور بازی می کنند. بیایید برخی از مزایای مهم خرید و فروش پودر چربی پالمی و استفاده از آن را بررسی کنیم.

  • افزایش قابل توجه تولید شیر توسط دام
  • تامین و افزایش انرژی دام و طیور
  • افزایش چربی و کیفیت شیر دام
  • افزایش سلامت دام و طیور
  • تاثیر مثبت در باروری
  • قابلیت هضم بالا
فروش پودر چربی پالمی
                                                   پودر چربی بای پس شده

تاثیر پودر چربی پالمی در شیردهی

۱- ثابت شده است که پودر چربی پالمی به عنوان یک مکمل چربی برتر باعث تولید شیر، تولید مثل، رشد و سلامتی می شود، بنابراین دامدار حداکثر سود را از مزرعه لبنی خود به دست می آورد. سود اقتصادی تغذیه پودر چربی پالمی بسیار زیاد است. با استفاده از محصولات مناسب، دامداران موفق شده اند متوسط تولید شیر را هر روز چندین لیتر افزایش دهند.

۲- پودر چربی پالمی به ویژه در اوایل شیردهی برای تأمین انرژی مورد نیاز برای تولید شیر با کیفیت بسیار مفید است. بسیاری از دامداران از پودر چربی پالمی برای تعادل جیره های لبنی برای اطمینان بیشتر از مقدار کافی کنسانتره استفاده می کنند. خرید و فروش پودر چربی پالمی برای افزایش تولید شیر ، چربی شیر ، باروری و نمره وضعیت بدن از طریق شیردهی هدف قرار گرفته است.

تامین انرژی دام

چربی بای پس شده از شکمبه چگالی کالری بالایی دارد. در نتیجه، این محصول منبع حیاتی انرژی در جیره های دام و طیور است. پودر چربی پالمی با استفاده از منابع روغن نخل به عنوان مکمل انرژی خوراک گاو تولید می شود. این ماده به عنوان یک منبع انرژی مقرون به صرفه که باعث افزایش قابل توجه تراکم انرژی خوراک می شود ، توصیه می شود.

افزایش سلامت دام

اسیدهای چرب موجود در پودر چربی پالمی ارزش بیشتری به رژیم غذایی گاوهای شیری می دهد که فراتر از مبحث تامین انرژی است. به عنوان مثال، اسیدهای چرب پاسخ ایمنی را تحریک می کنند، بنابراین به افزایش ایمنی و سلامتی حیوانات کمک می کنند. از این نظر، ترکیب اسیدهای چرب هنگام انتخاب از بین محصولات مختلف مکمل چربی ضروری است.

تاثیر مثبت در باروری دام

پودر چربی پالمی به طور فزاینده ای به بخشی جدایی ناپذیر از تغذیه روزانه حیوانات برای تقویت باروری تبدیل می شود. بر اساس تحقیقات، جیره های دام پر انرژی از حفظ وضعیت مثبت بدن پشتیبانی می کنند و در نتیجه، عملکرد تولید مثل را افزایش می دهند.

قابلیت هضم پودر چربی پالمی

قابلیت هضم در مکمل های مختلف چربی بسته به درجه اشباع به طور قابل توجهی متفاوت است. دامداران چربی های اشباع نشده را ترجیح می دهند که هضم آسان برای گاوها را فراهم می کنند. پودر چربی پالمی در شکمبه تخریب نمی شود و در شیردان هضم می شود. علاوه بر این، پودر چربی پالمی دارای بوی چربی گیاهی طبیعی است و آن را بسیار خوش طعم می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما