بازار عمده پودر چربی خوراک گاوهای شیری

امروزه ، تأکید اصلی بسیاری از دامداران بر افزایش بهره وری و تولید گله آنها است. در نتیجه ، تقاضای فزاینده ای برای برنامه های غذایی کارآمدتر وجود دارد. در همین راستا تولید و عرضه مکمل های جیره دام و طیور همانند مکمل های انرژی پودر چربی، با کیفیت بالا و قیمت ارزان و مناسب رو به افزایش گذاشته است. امروزه خرید این محصولات از بازار عمده پودر چربی تنها با یک تلفن امکان پذیر شده است

تفاله چغندر کرمانشاه پودرهای چربی که در انواع مختلفی تولید می شوند بخشی جدایی ناپذیر از رژیم های تغذیه ای دام و طیور در تمام طول سال توسط دامداران لبنی است که بدنبال حداکثر بازده خوراک هستند. بیایید برخی از مزایای رقابتی مهم استفاده از این مکمل ها بررسی کنیم.

بازار عمده پودر چربی
بازار عمده پودر چربی

کیفیت و ایمنی خوراک

خوراک دام تأثیر بسزایی بر سلامت دام و سلامت عمومی دارد. امروزه ، مصرف کنندگان به اهمیت ایمنی خوراک در تضمین ایمنی غذا و رفاه انسان پی برده اند. از این نظر ، همه ی تولید کنندگان و کسانی که در زنجیره خوراک وظیفه و فعالیت دارند باید از نگهداری صحیح کلیه مواد اولیه و حفظ ایمنی و کیفیت در تولید اطمینان حاصل کنند.

مکمل های خوراک گاو شیری باید از بهترین مواد تشکیل دهنده تهیه شود تا از مزایای غذایی مطلوب اطمینان حاصل شود. شما به عنوان مشتری ، یک تأمین کننده خوراک گاو شیری می خواهید که به طور مداوم خوراک های ایمن و بدون خطر را ارائه دهد.

امروزه، پودر گوشت خوراک دام نیاز به یک تامین کننده معتمد برای محصولات خوراکی با کیفیت گاو است که مکمل های مورد نیاز گله های شما را پس از تولید، آزمایش و تایید کند. ما به عنوان یک شرکت مشتری محور تلاش می کنیم محصولات خوراکی گاو را با قیمت مناسب تهیه کنیم ، در عین حال کیفیت را تحت تأثیر قرار نمی دهیم.

 

تغذیه گاو مقرون به صرفه

امروزه ، تولید لبنیات در سراسر جهان بسیار رقابتی است. در نتیجه ، بسیاری از تولید کنندگان شیر و محصولات لبنی در تلاش برای کاهش هزینه ها ، به طور مداوم در حال بررسی هزینه های تولید خود هستند. هزینه های خوراک قابل توجه ترین و عمده ترین سهم هزینه های گاوداری ها را تشکیل می دهد. در این زمینه ، مشارکت کشاورزان و دامداران با تأمین کنندگان مناسب و معتبر مکمل های خوراک گاو برای تضمین کیفیت و کنترل هزینه ها،حائز اهمیت و ضروری است.

کارایی تغذیه

تهیه مکمل های غذایی برتر که برای مراحل مختلف رشد دام و طیور ضروری است ، به دامداران کمک می کند تا حیوانات سالم و مثمر ثمرتری داشته باشند. در این زمینه، پودر های چربی گیاهی و حیوانی بعنوان مکمل های انرژی تاثیر به سزایی در افزایش سلامتی و عملکرد دام و طیور دارد.

با افزایش کیفیت تغذیه که به طبعیت از آن عملکرد و سلامتی حیوانات بهبود پیدا می کند ، سودآوری مجموعه و دامدار از گله ی خود بیشتر می شود.

راه حل های مزرعه سفارشی

ماهیت و کیفیت جیره گاوهای شیری ابزاری اساسی در دست دامداران برای افزایش عملکرد و تولید حیوانات است. مکمل های پودر چربی از طریق بهینه سازی کیفیت جیره و مصرف بیشتر مواد مغذی توسط دام باعث افزایش عملکرد و بهبود سلامتی آنها می شود.

بازار عمده پودر چربی

بدلیل اهمیت مکمل های غذایی پودر چربی حیوانات و اثر آنها بر سلامتی دام و طیور و عملکرد آنها، بهتر است این محصولات را نمایندگی های معتبر فروش این محصولات تهیه کنید. خرید از بازار عمده پودر چربی هزینه های شما را کاهش و قیمت های مناسب تر و ارزان تری را به شما ارائه می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما