بازده پودر چربی در جیره گاوهای شیرده

حیوانات شیری شما روزانه هرچه میزان بیشتری شیر تولید کنند و از سلامتی و سیستم ایمنی قوی تری برخوردار باشند مزرعه شما سودآورتر می باشد. بازده پودر چربی بعنوان یک مکمل انرژی مقرون به صرفه زمانی ملموس است که به جیره غذایی دام طبق نظر متخصصین اضافه شود. خرید پودر چربی از مراکز معتبر فروش با قیمت مناسب و ارزان مزایای زیادی را عاید دامدار و گله می کند.

صنعت لبنیات ، در سراسر جهان بسیار رقابتی است. نیازهای غذایی حیوانات شیری در بهره وری و سودآوری کلی گله حیاتی است. با توجه به اینکه هزینه های تغذیه تا ۷۰٪ از کل هزینه تولید را تشکیل می دهند ، سودآوری در گاوداری های لبنی عمدتا به چگونگی مدیریت خوراک بستگی دارد.

 

وزن بدن و تولید شیر

 

بازده پودر چربی
بازده پودر چربی

 

دلایل اصلی تغذیه مناسب گاو دستیابی به وزن مناسب بدن و افزایش تولید آن است. از آنجا که نگهداری از وزن بدن برای گاوهای شیرده در دوران شیردهی بسیار مشکل است و با بالانس منفی انرژی مواجه می شوند، حیوان تمایل دارد از وزن بدن خود برای انجام عملکردهای متابولیکی مورد نیاز استفاده کند. در نتیجه ، حیوان علاوه بر کاهش تولید شیر ، وزن خود را نیز از دست می دهد.

 

در صورت مواجه شدن دام با بالانس منفی انرژی و ضعف بدن و سیستم ایمنی آنها ، تولید شیر توسط آنها کاهش می یابد. با توجه به بازده پودر چربی بای پس، این مکمل یک خوراک دوران شیردهی گاو بسیار قابل اطمینان است که به دستیابی به تعادل بین افزایش وزن و میزان تولید شیر کمک می کند. همچنین ، به بهبود وضعیت کلی بدن کمک می کند.

 

به عنوان یک دامدار ، ضروری است که به طور منظم وضعیت بدن حیوانات شیرده را کنترل کنید. ارائه تغذیه مناسب حیوانات به تولید بهینه شیر از گله شما کمک می کند. براساس الگوهای قبلی تغذیه ، می توانید با آگاهی بیشتری تصمیم گیری کرده و به تولید شیر مطلوب برسید.

 

مقدار و کیفیت شیر ​​بهتر

 

چربی بای پس یک مکمل مقرون به صرفه برای جیره دام و طیور مخصوصا دوران شیردهی گاو است . بسیاری از دامداران از این محصولات برای دستیابی به گله پر تولید شیر استفاده می کنند. ما به شدت چربی ها را در تأمین مواد مغذی ضروری برای تأمین نیازهای متابولیکی بدن و حفظ تولید شیر ، به ویژه در گاوهای شیرده توصیه می کنیم. بازده پودر چربی پس از مصرف آن در جیره ملموس و قابل مشاهده است.

ثابت شده است که چربی بای پس محتوای کلی چربی گاو شیری را افزایش می دهد. اگر بدنبال مکمل دوران شیردهی گاو با درصد بالایی از اسید پالمیتیک هستید که محتوای اصلی چربی شیر است ، این یک راه حل عالی است.

 

بازده پودر چربی از طریف افزایش تراکم انرژی

اهمیت غلظت بالای انرژی در خوراک دوران شیردهی گاو را بسیار قابل توجه است. متخصصان تغذیه حیوانات به طور مداوم از چربی بای پس به عنوان یک راه حل عالی برای افزایش تراکم انرژی رژیم غذایی حیوانات یاد می کنند. در نتیجه ، استفاده از چربی های بای پس به عنوان یک ماده ضروری در جیره گاوهایی با تولید زیاد افزایش می یابد.

 

اسیدهای چرب اشباع موجود در چربی های بای پس شکمبه به راحتی در روده پایین گاوها هضم می شوند. با توجه به اینکه چربی بای پس به صورت پودر موجود است ، به طور طبیعی خوش طعم و روان است و از این رو برای تأمین انرژی مورد نیاز حیوانات و گاو شیرده ایده آل است.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما