تغذیه پودر چربی دام و طیور و تراکم انرژی جیره

تولید لبنیات ، در سراسر جهان بسیار رقابتی است. توجه به این نکته مهم است که با تغذیه پودر چربی دام و طیور مناسب در زمان مناسب می توانید بیشترین بهره را از گاوهای شیری و حیوانات پرورشی خود ببرید. تغذیه پودر چربی دام و خوراک طیور کرمان برای دستیابی به بهره وری مطلوب در گله شما طراحی شده است. ثابت شده است که به طور قابل توجهی باعث افزایش بهره وری از حیوانات می شود.

تغذیه پودر چربی دام و طیور

گاو های شیری به انرژی فوق العاده ای برای سلامتی و رشد و تولید بهینه شیر نیاز دارند. یکی از دلایل اصلی تغذیه پودر چربی دام و طیور افزایش مصرف انرژی است. محتوای انرژی مکمل های حیوانی تا حد زیادی بر سطح تولید شیر تأثیر می گذارند. هم برای تولید لبنیات و هم برای معیشت ، تأمین مناسب تغذیه پودر چربی دام و طیور به میزان قابل توجهی هزینه هر تن مراتع خورده را به حداقل می رساند.

 

تغذیه پودر چربی دام و طیور
تغذیه پودر چربی دام و طیور

اثر پودر چربی بر شیردهی

وقتی صحبت از پرورش دام و تولید لبنیات در اشل تجاری و صنعتی می شود ، یکی از مزایای مهم تغذیه پودر چربی حیوانات ، افزایش میزان و کیفیت تولید شیر است. شما می خواهید به ویژه با افزایش قیمت شیر ​​، میزان مناسب تولید شیر از گاوهای شیری خود را حفظ کنید.

همچنین ، تغذیه پودر چربی دام و طیور به افزایش مقدار چربی شیر در هر زمان که محتوای انرژی در مرتع کاهش می یابد ، کمک می کند. تغذیه با چربی های عبوری شکمبه که به درستی تهیه شده اند ، به خصوص در زمینه تولید محصولات لبنی در مقیاس وسیع ، منافع اقتصادی قابل توجهی را عاید دامدار می کند.

 

پودر چربی عبوری

ثابت شده است که چربی بای پس شکمبه باعث افزایش قدرت باروری می شود. همچنین ، تغذیه پودر چربی دام و طیور باعث رشد در تلیسه ها و گاوهای جوان می شود و به دستیابی به امتیاز عالی بدن کمک می کند. شما به عنوان یک دامدار برای گاوهای شیرده خود ، می خواهید طول دوره شیردهی را افزایش دهید ، به ویژه هنگامی که مرتع موجود کاهش می یابد.

تغذیه غنی از چربی ، چگالی انرژی بیشتری را ایجاد می کند ، به خصوص وقتی با کربوهیدرات ها و پروتئین ها مقایسه شود. مصرف مکمل خوراک دام با چربی باعث افزایش تراکم انرژی رژیم غذایی می شود. همانطور که گفته شد ، ما توصیه می کنیم که خوراک مصرفی سازگار باشد تا در حداقل زمان به مصرف انرژی مورد نظر برسد.

قیمت پودر چربی مقرون به صرفه

غلظت انرژی ای که دام دریافت می کند و هزینه تغذیه چربی حیوانات در درجه اول به قابلیت هضم منبع چربی بستگی دارد. چربی بای پس شکمبه به دلیل قابلیت هضم عالی توسط انواع مختلف حیوانات ، توسط بسیاری از دامداران ترجیح داده می شود.

پودر چربی و پودر گوشت دامی  عبوری شکمبه به عنوان یک منبع تغذیه عالی چربی حیوانات ، از نظر هزینه ، ارزش انرژی و ترکیب اسیدهای چرب خاص ، مزایای بسیاری را به همراه دارد. همچنین اگر می خواهید سهولت در مدیریت و ترکیب رژیم های غذایی داشته باشید ، پودر های چربی عبوری دامی و طیوری گزینه ی ایده آلی است.

گاو شما به چه مقدار چربی نیاز دارد؟

برای هر نوع تغذیه خوراک دام ، رعایت اصول اعتدال مهم است. ما با تخصص خود در صنعت ، با مشتریان خود در مورد بهترین راه ها برای استفاده از چربی های محافظت شده از شکمبه در تغذیه حیوانات صحبت می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما