تولید کننده پودر چربی دامی ایرانی

از آنجا که بسیاری از دامداران در ایران و فراتر از آن به بهبود شیوه های دامپروری خود اهمیت می دهند ، فلذا تقاضا برای خوراک دام با کیفیت بالاتر رو به افزایش خواهد بود. از این نظر ، تولید کننده پودر چربی دامی و در کل خوراک دام و طیور باید از نظر تامین خوراک دام با کیفیت و قیمت مناسب، تقاضای بازار را تضمین کنند.

 

یافتن تولید کننده پودر چربی دامی و بلوط برای خوراک دام  مناسب می تواند یکی از مهمترین تصمیمات دامداران باشد که به دنبال دستیابی به برتری رقابتی هستند. صرف نظر از اندازه عملیات پرورش دام شما ، نیاز به معاشرت با یک تامین کننده خوراک و مکمل جیره دام به عنوان یک شریک معتمد وجود دارد که دقیقاً همان چیزی را که گله شما نیاز دارد تحویل دهد.

 

قیمت پودرهای چربی

امروزه تولید کننده پودر چربی دامی و مکمل های جیره سعی می کنند محصولاتی را تولید کنند که تا حد امکان ارگانیک باشد. ماهیت ماده اولیه مورد استفاده به طور قابل توجهی بر قیمت خوراک دام تأثیر می گذارد.

در دسترس بودن ترکیبات اقتصادی خوراک دام نه تنها باعث شده که خوراک دام مقرون به صرفه باشد بلکه باعث سرمایه گذاری بیشتر در این بخش شده است.

در نتیجه ، کشاورزان به محصولات بیشتر و قیمت های مناسب دسترسی دارند. برای دستیابی به برتری رقابتی ، تولیدکنندگان خوراک دام باید مواد اولیه کافی را خریداری و ذخیره کنند.

تولید کننده پودر چربی دامی

امروزه بازار با انواعی از محصولات خوراک دام احاطه شده است. در این زمینه ، نیاز به انتخاب و خرید خوراک های با کیفیت و قیمت مناسب است که حداکثر ارزش را داشته باشد. تولیدکنندگان پیشرو خوراک و مکمل دام و طیور در بهبود کیفیت ، بازده تولید و در نهایت ارائه ارزش بهتر به دامداران ، پیشتاز بوده اند.

 

تولید کننده پودر چربی دامی پیشرو در این صنعت به طور مداوم خوراکهایی را تولید می کند که از استانداردهای کیفیت بالاتر باشد. همچنین ، تولید کننده باید محصولات ارزان قیمت را بدون هیچ گونه تضعیف در کیفیت ارائه دهد. وقتی نوبت به تامین تراکم انرژی تغذیه حیوانات می رسد ، پودر چربی های عبوری شکمبه مخصوصا برای گاوهای شیری یک راه حل عالی برای مسئله کنترل هزینه و کیفیت است.

خوراک های با کیفیت

تولید کننده پودر چربی دامی

 

بیشتر اوقات ، عملکرد کم از دام های شیری، به خوراک های غیراستاندارد نسبت داده می شود.

چربی های بای پس شکمبه به بهینه سازی در دسترس بودن غذا از نظر حفظ نیاز روزانه گاو های شیری کمک کرده است. پودر چربی نسبتاً ارزان تر از انواع دیگر خوراک های تولید شده در بازار است.

چربی های عبوری شکمبه به عنوان یک منبع انرژی با کیفیت ، حداکثر قابلیت هضم را فراهم می کنند. در نتیجه ، مواد مغذی به طور موثری توسط حیوان هضم و استفاده می شوند. ثابت شده است که چربی های بای پس شکمبه به طور قابل توجهی عملکرد تولید شیر را بهبود می بخشند.

تامین مواد مغذی و مایحتاج دام برای رسیدن به بهترین عملکرد

نیازهای غذایی حیوانات لبنی هسته اصلی فرآیند تولید خوراک دام است. از آنجا که هر مزرعه لبنیاتی منحصر به فرد است ، نیاز حیوانات شما نیز منحصر به فرد است. به عنوان یک دامدار ، باید بخواهید تولید کننده پودر چربی دامی محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب را ارائه دهد.

خوراک مناسب باید باعث بهبود سلامتی دام و بهره وری مطلوب در مزرعه شما شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما