خرید و فروش پودر چربی دامی در قم

امروزه خرید و فروش پودر چربی دامی و مکمل های جیره دام و طیور جهت اصلاح و تقویت جیره آنها بسیار رایج شده است. پودرهای چربی در انواع مختلف از دوم منشا گیاهی و حیوانی تهیه و عرضه می شود.دامداران می توانند با مراکز معتبر فروش این محصولات تماس بگیرند و این مکمل هارا با قیمت ارزان و مناسب بصورت عمده تهیه کنند.

خوراک دام پودر چربی پالمتیک عبوری شکمبه یک پودر چربی گیاهی و مکمل انرژی بسیار کارآمد و مقرون به صرفه است که از استئارین نخل استخراج شده و در خوراک گاو مخلوط می شود. چربی های اشباع منبع چربی زیادی برای حیوانات شیرده به حساب می آیند و توسط متخصصین این حوزه برای تقویت جیره توصیه می شود.

خرید و فروش پودر چربی دامی

اهمیت خرید و فروش پودر چربی دامی

وقتی صحبت از تولید لبنیات در اشل صنعتی و تجاری می شود در وهله ی اول بهبود و ارتقای عملکرد تولیدی دام اهمیت پیدا می کند که این مهم تا حدود زیادی با خرید و فروش پودر چربی دامی مثمر ثمر می شود.

پودر چربی حیوانات نشخوارکننده به کنترل بیشتر سلامت گله شما کمک می کند و در نهایت حاشیه سود شما را افزایش می دهد. چربی های بای پس به عنوان یک پودر حیوانی با کیفیت باعث افزایش کیفیت و کمیت تولید شیر می شوند.
بنابراین فواید تغذیه پودر چربی بای پس چیست؟

منبع انرژی عالی

تغذیه با پودر چربی حیوانات بلوط برای خوراک دام، گاو شما را از سطح انرژی مناسب برای عملکرد مطلوب بهره مند می کند. در نهایت ، به جلوگیری از کمبود انرژی ، به ویژه در دوران بارداری و شیردهی اولیه کمک می کند. پودر چربی حیوانات به از بین بردن تعادل انرژی منفی کمک می کند.

تولید شیر را افزایش می دهد

تغذیه مناسب از پودر چربی نشخوارکنندگان نه تنها تولید شیر را افزایش می دهد بلکه به دستیابی به دوام شیردهی نیز کمک می کند. پودر های چربی میزان چربی شیر را افزایش می دهند که این مهم باعث افزایش کیفیت محصولات لبنی می شود.

بازدهی تولید مثل را افزایش می دهد

یکی از مزایای مهم خرید و فروش پودر چربی دامی و استفاده از آن در جیره دام، بهبود کارایی تولید مثل است. این مکمل های انرژی به ویژه پس از زایمان با جلوگیری از بالانس منفی انرژی حیوانات سلامتی حیوان را تضمین می کند. پودر چربی حیوانی کلید مدیریت بهتر باروری است.

اختلالات متابولیکی کمتری

نقش تغذیه حیوانات در دستیابی به سلامت مطلوب حیوانات قابل اغماض نیست. به ویژه پودر چربی حیوانات به کاهش اختلالات متابولیکی مانند کتوز کمک می کند.

بهره وری زندگی را افزایش می دهد

اهمیت افزودن پودر چربی حیوانات به جیره ، با توجه به افزایش عمر مفید گاو ، قابل اغماض نیست. یکی از مزایای مهم پودرهای چربی نه تنها افزایش بهره وری در طول زندگی بلکه طول عمر است. این یک روش عالی برای افزایش حاشیه سود برای پروژه های کشاورزی در مقیاس بزرگ است.

خرید و فروش پودر چربی دامی

امروزه با وجود اینترنت خرید کردن دیگر دغدغه ی مهمی به حساب نمی آید. اگر فاکتور اعتماد به فروشنده مهیا شود می توان با خیالی آسوده نیاز روزمره و کاری خود را تنها با یک تلفن و یا در بستر نت انجام داد. خرید و فروش پودر چربی دامی نیز ازین قاعده مستثنی نمی باشد. دامداران می توانند با مراجعه و تماس با مراکز و نمایندگی های معتبر فروش مکمل های حیوانی این محصولات را در حجم عمده با قیمت ارزان و مناسب خرید کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما