خرید پودر چربی کلسیمی خوراک دام و طیور

نمک های کلسیمی اسیدهای چرب متشکل از اسیدهای چرب چسبیده به یون کلسیم به جای ستون اصلی گلیسرول است. هنگامی که کلسیم با اسیدهای چرب اشباع نشده ترکیب شده باشد ، مکمل چربی دارای خواص فیزیکی مختلفی است (مانند اینکه اسیدهای چرب اشباع. در دمای بالا جامد هستند و ذوب نمی شوند). خرید پودر چربی کلسیمی مزایای زیادی دارد که در نهایت همگی آنها موجب سودآوری بیشتر دامدار می شود.

 

خرید پودر چربی کلسیمی
خرید پودر چربی کلسیمی

تولید پودر چربی کلسیمی

یک فناوری ساده بومی و مقرون به صرفه برای تهیه پودر چربی بای پس با استفاده از اسیدهای چرب گیاهی ایجاد شده است.

اسید لینولئیک به عنوان یکی از اسیدهای چرب ضروری شناخته شده است که ممکن است تأثیرات مستقیمی بر عملکرد تولید مثل داشته باشد. در حقیقت ، سطح بالاتر اسید لینولئیک پایه ای برای سنجش محصول چربی بای پس است.

 

خرید پودر چربی کلسیمی
خرید پودر چربی کلسیمی

بنابراین ، حلالیت کمی در شکمبه دارد و کمتر به هیدروژناسیون زیستی حساس است. فرآورده های نمکی کلسیم ، دقیقاً مانند سایر مواد خوراکی ، می توانند از نظر خصوصیات تغذیه ای از جمله درجه بی اثر بودن شکمبه و مقاومت در برابر هیدروژناسیون زیستی متفاوت باشند. نمک های کلسیم اسیدهای چرب اجازه می دهند هضم کل اسیدهای چرب در رژیم غذایی در مقایسه با سایر مکمل های چربی زیاد باشد.

 

هضم پودر چربی کلسیمی

قابلیت هضم اسیدهای چرب پالمی در نمک های کلسیم باید زیاد باشد در حالی که مقدار اسیدهای چرب پالمی هیدروژنه در تری گلیسیرید باید بسیار کم باشد. افزودن چربی هیدروژنه منجر به هضم چربی کل می شود ، در حالی که نمک های کلسیم اسیدهای چرب قابل هضم کل چربی در رژیم غذایی را بهبود می بخشد.

 

استفاده و خرید پودر چربی کلسیمی یعنی تولید شیر بیشتر؟!

چربی شیر و بازده خوراک (کیلوگرم شیر به ازای هر کیلوگرم خوراک مصرفی) برای گاوهای تغذیه شده با نمک کلسیم رژیم اسیدهای چرب نسبت به گاوهایی که با رژیم های غذایی چربی هیدروژنه تغذیه می شوند ، به طور قابل توجهی بالاتر بود. رژیم های غذایی حاوی نمک کلسیم با قابلیت هضم اسید چرب ، درکل به طور قابل توجهی بالاتر است.

پودر های چربی انواع مختلفی دارد که بطور کلی به پودر چربی گیاهی و حیوانی منقسم می شود. و عموما در دو نوع خالص و کلسیمی عرضه می شود. خرید پودر چربی کلسیمی بسته به نیاز دام ها، توجیه های اقتصادی زیادی دارد که صرفا به افزایش کیفیت و کمیت شیر خلاصه نمی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما