خرید پودر چربی گیاهی در مشهد

قیمت خرید پودر چربی گیاهی جهت استفاده در جیره غذایی دام و طیور با توجه به منشاء آن و کیفیت محصول متغیر بوده و دامداران می توانند از طریق نمایندگی های معتبر خرید و فروش پودر چربی، این محصول را در اقصی نقاط کشور از جمله تهران و مشهد با قیمت مناسب و ارزان تهیه کنند.

برای تولید پودر چربی خوراک دام از انواع ضایعات کشتارگاه ها و یا خمیر های روغنی مازاد از فرآیند روغن کشی گیاهان استفاده می شود و در طی مراحل مختلف چربی مفید آنها استخراج و تبدیل به پودر می شود.

این چربی ها مانند پودر چربی پالمی در قالب پودرهای کاملا بهداشتی در حجم و اندازه معین و به عنوان مکمل در ترکیب با جیره ی غذایی دام و طیور استفاده می گردد. استفاده و خرید پودر چربی گیاهی در تغذیه دام و طیور اثرات مثبتی مخصوصا بر روی دام های شیرده داشته و به صورت ویژه تری برای تقویت اینگونه دام ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

خرید پودر چربی گیاهی

 

خرید پودر چربی گیاهی اقتصادی

بلوط برای خوراک دام،سلامت و عملکرد حیوانات در درجه اول به تغذیه مناسب آنها بستگی دارد. چربی بای پس شده به عنوان یک منبع انرژی عالی برای دام های شیری ، نسبت به سایر پودرهای چربی گیاهی موجود در بازار ، بازده نسبتاً بیشتری نسبت به هزینه خوراک دارد. چرا بای پس چربی یک راه حل مقرون به صرفه برای مکمل چربی دام های شیری است؟

۱- تاثیر مثبت و بهینه در تولید مثل دام

دامداران همیشه به دنبال محصولات خوراکی با کیفیت بالا برای افزایش باروری دام های خود هستند. افزایش باروری برای سودآوری طولانی مدت از گله شما مهم و ضروری است. ثابت شده است که خرید پودر چربی گیاهی بای پس شده و استفاده از آن در خوراک دام باعث می شود باروری و تولید مثل در دام های شیری تقویت و بهینه شود، از این رو نیاز به لقاح مصنوعی را کاهش می دهد. لازم به ذکر است که باروری ضعیف مانع رسیدن دامداران به پتانسیل حداکثری سودآوری زندگی دام هایشان می شود.

۲- کاهش هزینه های دامپزشکی

طبق آمار پودرهای چربی گیاهی باعث کاهش بروز بیماری های مختلف می شود. چربی بای پس شده بویژه، خطر کتوز دام و کبد چرب را که مانع عملکرد قابل انتظار گاوهای پر محصول می شود، کاهش می دهد. همچنین، خرید پودر چربی گیاهی باعث بهبود وضعیت بدن پس از بیماری دام نیز می شود. از این نظر، دامداران از کاهش هزینه های دامپزشکی بهره مند می شوند و در نتیجه سودآوری آنها را افزایش می دهد.

۳- افزایش وزن بدن

چربی بای پس شده یک راه حل مقرون به صرفه برای افزایش وزن بدن دام و در نتیجه ارتقا عملکرد دام ها به ویژه دامهای شیری با بازده بالا است. این چربی ها، کاهش وزن بدن به ویژه پس از شیردهی یا بیماری را خنثی می کند. چربی بای پس شده نسبت به منابع انرژی سنتی گاوهای شیری اقتصادی است.

۴- افزایش تراکم انرژی

وقتی صحبت از مکمل های چربی می شود، در وهله اول اهمیت تراکم انرژی جیره غذایی دام و طیور به نظر می آید. امروزه، منابع انرژی ثانویه به بخشی اساسی در تأمین انرژی نشخوارکنندگان تبدیل شده اند. متخصصان تغذیه حیوانات به شدت خرید پودر چربی گیاهی را به عنوان یک منبع اقتصادی مناسب تأکید می کنند. این مکمل ها به طور قابل توجهی تراکم انرژی جیره ی غذایی حیوانات پرورشی را افزایش می دهند تا نیاز دام های با بازده بالا را برآورده کنند.

۵- منبعی غنی از مواد مغذی

چربی بای پس دارای مواد مغذی فراوانی است، بنابراین به عنوان یک بسته کامل برای تأمین مواد مغذی مورد نیاز دام های شیری عمل می کند.

۶- هضم و جذب پذیری بالا

میزان جذب پذیری عامل مهمی در مورد کارایی خوراک دام است. پودر چربی بای پس شده به عنوان یک پودر چربی گیاهی برتر، هضم بالایی دارد از این رو می توان گفت به طبع آن جذب بیشتری هم خواهد داشت. شما یک پودر چربی گیاهی می خواهید که در شکمبه تخریب نشود. خرید پودر چربی گیاهی بای پس شده این نیاز شما را مرتفع میکند.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما