سودآوری پودر چربی دامی و مزایای تجاری آن

روش های مختلفی برای تامین انرژی جیره دام و طیور وجود دارد که در مجموع به توصیه متخصصین تفاله چغندر کرمانشاه این حوزه استفاده از مکمل های انرژی بهترین و مقرون به صرفه ترین راه است. سودآوری پودر چربی دامی برای مجموعه زمانی آغاز می شود که با خرید یک پودر چربی با کیفیت و قیمت مناسب و افزودن آن به جیره باعث افزایش سلامت و عملکرد دام و طیور می شویم.

سودآوری پودر چربی دامی برای دامدار از طرق مختلفی صورت میگیرد. که مهمترین آنها که می توان جزو مزایای این مکمل ها نیز محسوب کرد به قرار زیر است:

 

  • عدم تداخل در میکروارگانیسم شکمبه
  • تاثیر مثبت در هضم جیره در شکمبه
  • بدون هیدروژناسیون و عاری از اسید چرب ترانس
  • خوش طعم و آزاد
  • بهبود میزان بارداری
  • تولید شیر را افزایش می دهد
  • بروز کتوز و کبد چرب را کاهش می دهد
  • تأثیر استرس گرمایی را کاهش می دهد

 

منبع انرژی مبتنی بر چربی برای تغذیه حیوانات نشخوارکننده

چربی بای پس  در صنایع غذایی به عنوان یک منبع انرژی قدرتمند برای پشتیبانی از عملکردهای مهم حیوانات تبلیغ می شود. این محصول اثرات مستقیم بر نمره وضعیت بدن ، بازده تولید مثل و عملکرد شیردهی دارد. این محصول غنی از اسیدهای چرب نخل بسیار قابل هضم است که به راحتی شکمبه را دور زده و کمتر به هیدروژناسیون بیولوژیک دچار می شوند.

توضیحات محصول

پودر چربی عبوری به طور خاص برای افزایش تولید شیر ، افزایش عملکرد دام و حداکثر سودآوری از مجموعه طراحی شده است. این مکمل های انرژی دارای فرمول اسید چرب متعادل برای بهینه سازی چربی شیر ، تولید شیر و حفظ تعادل انرژی مثبت است. سودآوری پودر چربی دامی با تامین انرژی جیره و عایدی حداکثر مزایای تغذیه ای مفید برای دام آغاز می شود.

یک چالش قابل توجه برای دامداران این است که چگونه بدون کاهش مصرف خوراک ، به جیره پرمصرف با تراکم انرژی مطلوب دست پیدا کنند. پودر چربی عبوری دارای محتوای اسید پالمیتیک بالایی است که اساساً به یک منبع انرژی مستقیم برای نشخوارکنندگان تبدیل می شود. این محصول را به جیره های غذایی نشخوارکنندگان اضافه کنید تا جذب انرژی آنها افزایش یابد.

سودآوری پودر چربی دامی

سودآوری پودر چربی دامی از طریق تاثیر در شیردهی

چربی بای پس  انرژی گاو شیری را به ویژه در مراحل رشد ضروری تأمین می کند. گاوهای شیری با بازده بالا باعث افزایش تقاضای انرژی در دوره شیردهی می شوند. برای افزایش تولید شیر ضمن جلوگیری از کمبود انرژی و استرس گرمایی ، از مکمل های انرژی به جیره آنها اضافه کنید.

 

ثابت شده است که چربی بای پس شکمبه به میزان قابل توجهی تولید شیر و درصد چربی شیر را افزایش می دهد. این محصول از بهترین کیفیت استارین نخل گرفته شده است و آن را به طور قطع برای تغذیه حیوانات بی خطر می کند. این ماده به عنوان یک منبع انرژی مطمئن و موثر در رژیم غذایی حیوانات عمل می کند.

 

پودر های چربی عبوری به صورت پودر سفید برای سهولت استفاده و حداکثر بازده تغذیه ای موجود است. این محصول به عنوان یک منبع انرژی برتر در خوراک، در تخمیر شکمبه تداخل ایجاد نمی کند و به شدت در روده کوچک جذب می شود. خوش طعم بودن این محصول میزان مصرف آن را افزایش می بخشد.

 

مصرف پودر چربی

چربی بای پس برای تأمین انرژی لازم برای متابولیسم بدن دام و تامین اسیدهای چرب ضروری برای نشخوارکنندگان استفاده می شود. سودآوری پودر چربی دامی برای مجموعه زمانی آغاز می شود که با خرید پودر چربی با کیفیت و قیمت مناسب و افزودن آن به جیره باعث افزایش سلامت و عملکرد دام و طیور می شویم. در تهیه جیره های غذایی مناسب ، دامداران باید نوع نژاد و همچنین مواد مغذی مورد نیاز حیوان را در نظر بگیرند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما