فروش پودر چربی طیور در تهران

آمار فروش پودر چربی طیور در جایگاه مکملی برای جیره غذایی طیور و تامین کننده انرژی آنها در چند سال اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. پودرهای چربی انواع مختلفی دارند. این محصول جایگاه ویژه ای در صنعت خوراک دام و طیور بدست آورده است و دامداران زیادی متمایل شده اند که این محصول را در جیره غذایی دام و طیور خود قرار دهند.

در سال های اخیر کارخانه های مختلفی در سطح ایران به فرآوری و تولید پودرهای چربی پرداخته اند. تولیدات هر کارخانه با توجه به منشا مواد اولیه و کیفیت محصول تولیدی قیمت های متفاوتی دارند.

فروش پودر چربی طیور

قیمت فروش پودر چربی طیور

بلوط برای خوراک دام در سال های اخیر که تولید کننده های داخلی آغاز به کار نکرده بودند پودر چربی مورد نیاز دامداران از کشورهایی مانند مالزی وارد می شد. بدیهی است که اجناس وارداتی بخاطر مسائلی مانند حق گمرک و واردات قیمت بیشتری نسبت به محصولات مشابه ایرانی دارند.

امروز تولید کننده های داخلی پرقدرت پا به عرصه ی تولید گذاشته اند و با تولید و فروش پودر چربی طیور مسبب راحتی و افزایش سودآوری واحد های پرورش دام و طیور شده اند. شما می توانید تنها با یک تلفن، و با خرید مستقیم از کارخانه، پودرهای چربی مورد نیاز دام و طیور خود را با کیفیت بالا و قیمت ارزان و مناسب در محل خود تحویل بگیرید.

مزایای استفاده پودر چربی در خوراک طیور

با افزایش قیمت بی رویه نهاده های دامی پر انرژی، همانند ذرت در این بازار بی ثابت داخلی و با توجه به نیاز طیور به جیره غذایی با تراکم انرژی بالا برای رشد و تخم گذاری و از سوی دیگر محدود بودن میزان مواد غذایی مصرفی توسط پرندگان، تولید کنندگان صنایع خوراک دام و طیور به این فکر افتاده اند که مکملی غذایی تولید کنند که علاوه بر اقتصادی و مقرون به صرفه بودن قیمت این مکمل، با مصرف و افزودن میزان کمی از آن به جیره ی دام و طیور انرژی مورد نیاز آنها را مخصوصا در شرایط استرس زای محیطی شان تامین کنند.

در همین راستا تولید کنندگان حوزه خوراک دام و طیور با تولید و فروش پودر چربی طیور و دام های سبک و سنگین ،سبب تامین انرژی و افزایش سلامت آنها شده اند. این پودر های چربی، اسیدهای چرب موردنیاز دام و طیور جهت رشد و افزایش سلامت و کارایی دام و طیور را فراهم می کنند که در نهایت موجب سودآوری بیشتر دامداری می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما