فروش پودر چربی عبوری شکمبه در کرج

امروزه آمار فروش پودر چربی عبوری با توجه به توصیه متخصصین حوزه تغذیه دام و طیور و درک تاثیرات مثبت اسفاده آن توسط دامداران افزایش یافته است. خرید و فروش پودر چربی عبوری بصورت عمده با کیفیت بالا و قیمت ارزان و مناسب توسط نمایندگی های معتبر فروش تنها با یک تلفن براحتی انجام می شود. و توسط باربری های مجاز به کرج و اقصی نقاط کشور ارسال می شود.

تأمین نیازهای غذایی گاوهای شیری برای حفظ عملکرد مثبت حیوانات نوزاد ، رشد و شیردهی ضروری است.

در حالت ایده آل ، یک برنامه غذایی مناسب برای حیوانات باید مصرف کافی مواد مغذی ضروری را فراهم کند. وقتی نوبت به مکمل های انرژی جیره های دام های شیری می رسد ، استفاده از پودرهای چربی برای اصلاح کمبودهای رژیم های پایه استفاده می شود. خوراک طیور کرمان بسیار عالی می باشد.

فروش پودر چربی عبوری
فروش پودر چربی عبوری

پودر چربی بای پس چیست؟

پودر چربی بای پس یک مکمل است که در شکمبه گاوهای شیری تخریب نمی شود بلکه در دستگاه گوارش پایین هضم می شود. پودر چربی بای پس شکمبه جایگزینی عالی برای محصولات سنتی خوراکی گاو است که دارای حداقل ارزش غذایی و قابلیت هضم هستند.

نتیجه تخریب چربی در شکمبه ی گاو عایدی انرژی کمتر نسبت به پودر چربی عبوری شکمبه برای گاو است.

برخی مزایای مکمل چربی بای پس (برای حیوانات لبنی) را در ادامه بررسی می کنیم:

میزان شیر ، چربی شیر

با فراهم آمدن امکان خرید و فروش پودر چربی عبوری تنها با یک تلفن ، دامداران می توانند براحتی از طریق تولید شیر بیشتر و محتوای چربی انتظار افزایش درآمد را داشته باشند. برای اکثر دامداران ، هدف اصلی افزایش تولید شیر با حداقل هزینه است.

ثابت شده است که رژیم های غذایی حاوی چربی عبوری شکمبه به دلیل افزایش مصرف انرژی و افزایش بهره وری از انرژی ، باعث افزایش تولید شیر می شوند. از این نظر ، مزایای قابل توجهی دارد ، به ویژه در مقایسه با سایر مکمل های موجود در بازار.

تعادل انرژی مثبت

فروش پودر گوشت دامی عبوری شکمبه و استفاده آن در جیره به طور گسترده ای برای دستیابی به تعادل انرژی مثبت به ویژه در دوران شیردهی انجام می شود. همچنین ، ثابت شده است که این محصولات از کاهش وزن در گاوهای شیری جلوگیری و مدیریت می کنند.

عملکرد باروری را بهبود می بخشد

پودر چربی عبوری شکمبه برای دامداران سودآور است از آن جهت که برای افزایش میزان بارداری مناسب است.

بهبود وضعیت عمومی بدن

به عنوان یک مکمل برتر خوراک گاو ، چربی بای پس شکمبه برای دستیابی به شرایط بدنی عالی برای گاوهایی با بازده بالا بسیار ایده آل است.

اسیدهای چرب ضروری

شما به عنوان یک دامدار ، مکمل های چربی با اسیدهای چرب می خواهید که به راحتی در بدن گاو شیری متابولیزه شوند. چربی بای پس شکمبه غنی از اسیدهای چرب ضروری است.

فروش پودر چربی عبوری

سطح تولید توسط نشخوارکنندگان در درجه اول به کیفیت و کمیت خوراک بستگی دارد. براساس نتایج حاصل از تحقیقات روی گاوها ، چربی بای پس شکمبه یک منبع انرژی عالی برای جیره های لبنی است. خرید و فروش پودر چربی عبوری فوق العاده برای دامدار مقرون به صرفه است. بنابراین ، یک انتخاب عالی برای دامداران تجاری با هدف کاهش هزینه ها در عین تأمین نیازهای غذایی گاوهایشان به حساب می آید.

ثابت شده است که چربی بای پس شکمبه نتایج مثبتی در مدیریت خوراک گاوهای شیری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما