قیمت خرید پودر چربی دامی در تهران

عوامل مختلفی قیمت خرید پودر چربی دامی را تحت اثر خود قرار می دهند. پودر های چربی با توجه به درصد خلوص آنها دارای قیمت های متفاوتی هستند به طوری که پودر چربی خالص قیمت بیشتری دارد. قیمت این محصولات بسته به هزینه باربری در شهرهای مختلف از قبیل تهران و کرج و اصفهان و قم و مشهد متفاوت می باشند.

منشا پودر چربی که به دو نوع پودر چربی گیاهی و حیوانی تقسیم می شوند و کیفیت محصول دو فاکتور دیگه هستند که در قیمت این محصولات اثرگذارند.

روش های مختلفی برای تامین خوراک دام و تغذیه دام و طیور وجود دارد . اما درحال حاضر تامین انرژی دام می تواند برای هر دامداری مشکل ساز باشد . با خرید پودر چربی دامی ، دام داران می توانند انرژی آنها را به راحتی تامین کرده و مسائل مرتبط با تولید مثل، شیردهی و … را بدون مشکل پشت سر بگذارند.

قیمت خرید پودر چربی دامی

 

در واحد تولیدی پودر چربی خوراک دام آداس تمام سعی بر این است از بهترین مواد اولیه جهت تهیه پودر چربی استفاده شود و این محصولات با قیمت مناسب به متقاضیان و دامداران عرضه شود. از آنجا که پودرهای چربی دارای انرژی بالایی است بهتر است که به مرور و در دفعات متعدد مصرف شود. قیمت پودر چربی جهت خوراک دام و تغذیه طیور بسته به منشاء و کیفیت محصول متغیر می باشد. همچنین بلوط برای خوراک دام دارای فروش بسیار عالی برخودرار می باشد.

قیمت خرید پودر چربی دامی

قیمت خرید پودر چربی دامی ایرانی

خرید و فروش پودر های چربی ایرانی به این دلیل که دامدار دیگر هزینه های واردات و گمرک را متحمل نمی شود و نیز دست و واسطه های کمتری در خرید و فروش پودر های ایرانی وجود دارد، قیمت خرید پودر چربی دامی ایرانی نسبت به قیمت پودرهای چربی وارداتی بسیار مناسب تر است.

فلذا بسیاری از دامداران تمایل دارند از پودرهای چربی ایرانی که صد البته کیفیت مطلوبی هم دارند استفاده کنند چرا که قیمت خرید پودر چربی دامی برای بسیاری از گاوداران و دامداران یکی از مهم ترین فاکتورها به حساب می آیند و توجه ویژه ای روی این مهم دارند.

خرید پودر چربی کلسیمی و خالص

پودرهای چربی خالص و کلسیمی، هر کدام با توجه ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود خریداران زیادی دارد. بطور کل هرچه درصد خلوص پودر های چربی بالاتر باشد قیمت آن بالاتر می رود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما