قیمت پودر چربی خالص خوراک دام و طیور

قیمت پودر چربی خالص معمولا بالاتر از قیمت پودرهای چربی با درصد خلوص پایین تر است.بطور کل هرچه پودر چربی خالص تر باشد قیمت آن بالاتر می رود. عوامل دیگری نیز مانند کیفیت پودر چربی و منشا تولید آن، در قیمت این مکمل های انرژی اثر گذار هستند. در واقع قیمت پودر های چربی در بازار خرید و فروش خوراک دام و طیور طیف گسترده ای را شامل می شود.

کیفیت پودرهای چربی تاثیر گذارترین فاکتور تعیین کننده قیمت این محصولات است. کیفیت این پودر ها نیز بدیهی است که بر اساس مواد اولیه خام این محصولات تعیین می شود که در پروسه ی تولید قرار می گیرند که یا منشا حیوانی دارند و یا منشا گیاهی.

قیمت پودر چربی خالص

پودر چربی مخصوص دام و طیور از دو منشا چربی های گیاهی و جانوری فرآوری و تولید و براساس کیفیت مواد اولیه و غلظت اسید های چرب موجود در آن درجه بندی و قیمت گذاری می شود. انواع پودر چربی کلسیمی نیز موجود می باشد که بدلیل افزودن کلسیم از درصد خلوص پودر چربی کاسته می شود قیمت این نوع مکمل کمتر می باشد.

اثرات بالانس منفی انرژی در اوایل دوران شیردهی

افزودن پودر های چربی در خوراک دام و طیور، از اثرات منفیه کمبود انرژی آنها مخصوصا در سه ماهه اول دوران شیردهی گاوهای شیرده می کاهد. که از جمله ی آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • استفاده از ذخایر چربی بدن که سبب کاهش وزن دام می شود
  • اثرات منفی در تولید مثل همچون کاهش کیفیت و کمیت باروری
  • کاهش مدت زمان شیرواری
  • تضعیف سیستم ایمنی کاهش عملکرد آن
  • ضعف عمومی بدن

فارغ از قیمت پودر چربی خالص و کلسیمی استفاده از این محصولات در جیره غذایی دام و طیور با کاهش این اثرات منفی و افزایش سلامت و تراکم انرژی دام و طیور، درنهایت موجب سودآوری بیشتر دامدار می شود.

قیمت پودر چربی خالص

قیمت پودر چربی خالص و کلسیمی

قیمت پودر چربی خالص به دلیل خلوص بیشتر نسبت به نوع کلسیمی آن بیشتر است. برای خرید پودر چربی خوراک دام و طیور با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان می بایست با مراکز خرید و فروش عمده و معتبر این محصولات تماس حاصل فرمایید. بطور قطع قیمت پودر چربی خالص و کلسیمی بصورت عمده و در حجم بالا کاهش می یابد.

و استفاده از این محصولات علاوه بر اینکه اثرات منفی بالانس منفی انرژی را که سبب کاهش سودمندی گله می شود می کاهد سبب افزایش سلامت و کارایی دام می شود که سودآوری گله را برای دامداری و دامدار افزایش می دهد.برای اطلاع دقیق از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما