مزایای پودرهای چربی دامی به عنوان مکمل انرژی

تغذیه مناسب و پرانرژی حیوانات برای موفقیت در دامداری های کوچک و بزرگ بسیار مهم است. پودرهای چربی بعنوان یک همراه ارزشمند برای تأمین کنندگان خوراک و دامدارانی به حساب می آیند که به دنبال بهترین ها در تغذیه حیوانات شیرده اند. استفاده از مزایای پودرهای چربی دامی در نهایت موجب سلامت و افزایش کارایی دام می شود.

هدف اصلی پرورش دام و طیور فارغ از تأمین مایحتاج غذایی بشر، حصول درآمدهای اقتصادی می باشد. از طرفی ادامه فعالیت های دامپروری در صورتی مقرون به صرفه بوده که دامدار هرساله در پایان سال مالی خود، عوایدی را تحت عنوان سود اقتصادی بدست آورده باشد. مکمل های انرژی حیوانی به عنوان یک منبع انرژی اقتصادی عمل می کنند که تراکم انرژی خوراک دام را افزایش می دهند. خوراک طیور کرمان طبق لیست تعیین شده دولتی به فروش می رسد.

مزایای پودرهای چربی دامی

ویژگی ها و مزایای پودرهای چربی دامی

استفاده از پودر های چربی در جیره غذایی دام مزایای زیادی به همراه دارد که همگی آنها در نهایت موجبات سودآوری بیشتر مجموعه و دامدار را فراهم می کند. در ادامه به بررسی این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

افزایش تراکم انرژی جیره

با استفاده از مکمل انرژی مناسب در جیره حیوانات پودر گوشت دامی، حیوانات شما به انرژی بیشتری دسترسی دارند. و این مسئله باعث می شود که مراحل حساس و پراسترس زندگی شان را راحت تر سپری کنند.

افزایش بازدهی در تولید شیر

یکی از مزایای پودرهای چربی دامی این است که استفاده از آن می تواند تولید شیر را برای هر گاو چندین لیتر در روز افزایش دهد. هنگامی که می خواهید شیر تولیدی دام را افزایش دهید، مکمل انرژی حیوانی بسیار توصیه می شود.

افزایش محتوای چربی شیر

پودر های چربی حیوانی، غلظت بالایی از اسیدهای چرب دارند که باعث بهبود محتوای چربی در شیر می شود.

خوش خوراک بودن برای دام

تولید پودرهای چربی متناسب با ذائقه ی دام و طیور به انجام می رسد. محصولات با بوی چربی گیاهی طبیعی برای دام و طیور بسیار دلپذیرتر می شود.

کاهش خطر کتوز دام

مکمل های انرژی حیوانی روشی ایمن و موثر برای به حداقل رساندن کتوز در گاوهای شیرده در نظر گرفته می شوند. کتوز نگرانی عمده بسیاری از دامداران است.

بهبود میزان بارداری

شابد بهبود میزان بارداری یکی از مهم ترین مزایای پودرهای چربی دامی باشد که عاید دامدار می شود. هنگامی که نوبت به مکمل های حیوانی می رسد، بسیاری از مشتریان بدنبال محصولاتی هستند که بتواند قدرت باروری دام را افزایش دهد، خصوصاً در مورد سهمیه تلقیح و فاصله زایمان.

جلوگیری از کاهش وزن بدن

حفظ وزن مناسب دام برای سلامت کلی و تولید شیر حیوانات شیرده ضروری است. مکمل های انرژی حیوانی به جلوگیری از کاهش وزن گاوهای شیری کمک می کنند. همچنین، این محصولات به بهتر شدن وضعیت عمومی و سلامت دام کمک می کنند.

هضم پذیری زیاد

پودرهای چربی حیوانی همانند پودرهای چربی پالمتیک به طور کلی قابلیت هضم خوبی برای انواع گاوهای شیری دارند.

مزایای پودرهای چربی دامی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما