مکمل های پودر چربی گاوی در تهران

امروزه انگیزه های بیشتری برای دامداران خوراک طیور کرمان در جهت افزایش کیفیت و کمیت شیر ایجاد شده است. مکمل های پودر چربی گاوی برای رژیم غذایی گاوهای شیری شما ضروری است تا گله شما از نظر سلامت و بهره وری در طولانی مدت در مسیر درست قرار گیرد. امروزه تهیه مکمل های پودر چربی گاوی تنها با یک تلفن با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان به راحتی انجام می شود.

 

مصرف انرژی

انرژی برای عملکرد بهینه گاوهای شیرده برای تولید لبنیات بسیار ضروری است. در نتیجه ، بسیاری از دامداران رژیم غذایی حیوانات خود را با منابع انرژی تکمیل می کنند. انرژی و پروتئین مورد نیاز می تواند به طور قابل توجهی مدت زمان شیردهی دام را افزایش دهد. استفاده از چربی های بای پس بخاطر داشتن مقادیر کافی انرژی ، به ویژه در جیره های دام های شیرده بسیار عالی هستند.

منبع انرژی طبیعی در دستیابی به تراکم انرژی ایده آل رژیم غذایی در جیره گاو شیری بسیار توصیه می شود. پودر چربی عبوری شکمبه ، انرژی مخصوص گاوهای شیری را به خصوص در مراحل مهم رشد فراهم می کند.

از تغذیه زیاد پرهیز کنید

صرف نظر از مکمل چربی اضافه شده به رژیم غذایی گاو شیری ، باید از مصرف بیش از حد پودر چربی خودداری کنید زیرا این امر ممکن است بر سلامت حیوانات لبنی تأثیر بگذارد. در حالت ایده آل ، رژیم دام های شیری باید با تمام مواد مغذی ، مواد معدنی و ویتامین های لازم متعادل باشد. این جیره باید متناسب با نیازهای فردی شامل همه مواد مغذی باشد.

مکمل های پودر چربی گاوی

سلامت حیوانات و وضعیت بدن

مکمل های گاو  پودر گوشت دامی در کاهش بروز بیماری های مشترک حیوانی بسیار مفید هستند. به طور خاص پودر چربی عبوری شکمبه برای جلوگیری از کتوز و کبد چرب ثابت شده است. همچنین ، این محصولات تأثیر تنش گرمایی را بر گاوهای شیری کاهش می دهد. چربی بای پس شکمبه دارای اسید پالمیتیک بسیار مفیدی است که در روده پایین بسیار قابل هضم است.

مشتریان همیشه به دنبال مکمل های گاو هستند که بسیار خوش طعم و روان باشند تا حداکثر سود را برای گله خود ببرند. داشتن شرایط مناسب بدن برای دستیابی به بهره وری مطلوب از گله حیاتی است. چربی بای پس یک مکمل عالی برای دامداران است که بدنبال بهبود وضعیت بدن و عملکرد تولید مثل هستند. منبع انرژی زیاد ، کاهش وزن بدن در گاوهای شیری را کاهش می دهد.

آب کافی برای گله خود

علاوه بر مکمل ها ، گله شیری شما به آب شیرین تمیز نیاز دارد. آب برای سلامتی و عملکرد گاوهای شیری با بازده بالا ضروری است. از این نظر ، دامداران به طور مداوم باید آب آشامیدنی با کیفیت و مخصوصاً در هنگام تعطیلات برای گله خود تهیه کنند.

 

کارشناسان تأکید می کنند که گاوهای شیری بالغ برای داشتن عملکردهای اساسی بهینه و حمایت از تولید بهینه شیر باید آب زیادی بنوشند. سطح ایده آل مصرف آب در درجه اول به سن ، سلامت ، اندازه و میانگین تولید شیر حیوانات لبنی بستگی دارد.

ایمنی مکمل های پودر چربی گاوی

کار با یک شرکت خوراک دام مناسب ، ایمنی محصول مکمل های گاوی شما را تضمین می کند. وقتی صحبت از مکمل های چربی می شود ، تمرکز بیشتری روی ۱۰۰٪ چربی از منابع گیاهی وجود دارد. مکمل های مناسب باید عاری از هرگونه مواد مضر باشند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما