مکمل پودر چربی حیوانی خوراک دام و طیور

مکمل پودر چربی حیوانی را معمولاً با خوراک دام مخلوط می کنند تا مواد مغذی مورد نیاز را که به طور معمول برای حیوانات خصوصاً گاوهای شیری در دسترس نیستند ، تأمین کنند. امروزه تهیه این محصولات به صورت اینترنتی با قیمت مناسب و ارزان براحتی قابل انجام است.

در حالت ایده آل ، افزودنی خوراک دام باید ارائه خوراک دام ، قابلیت هضم و متابولیسم کلی حیوان را افزایش دهد. ما به منظور افزایش کیفیت خوراک ، مواد افزودنی خوراکی به ویژه مکمل پودر چربی حیوانی را به شدت در تغذیه دام توصیه می کنیم. علاوه بر این ، این محصولات در بهبود عملکرد و سلامت حیوانات عالی هستند.

مکمل پودر چربی حیوانی
مکمل پودر چربی حیوانی

پودر های چربی بای پس

پودر های چربی بای پس، پیوند مفقود شده بین تولید بهینه شیر و مصرف کم خوراک را فراهم می کنند. ثابت شده است که محصولات چربی بای پس به عنوان یک افزودنی خوراک دام باعث افزایش تراکم انرژی خوراک دام می شوند. امروزه تولیدکنندگان پیشرو در صنعت خوراک دام، پودر چربی های عبوری شکمبه با عملکرد بالا را برای انواع مختلف گاوهای شیری معرفی کرده اند.

بیشتر دامداران لبنی پودر چربی را به شکل محافظت شده از شکمبه تهیه و به جیره اضافه می کنند. بلوط برای خوراک دام نياز آنها به مکمل پودر چربی حیوانی با کيفيت است که بتواند به طور قابل اعتمادي چگالي انرژي خوراک دام را افزايش دهد. اگر منبع انرژی معتبری می خواهید که بر هضم غذا تأثیر نگذارد ، چربی های عبوری یک انتخاب عالی هستند.

تاثیر این مکمل ها بر هضم جیره

ثابت شده است که چربی های بای پس قابلیت هضم مواد غذایی را بسیار بهبود می بخشند. مکمل های جایگزین مانند روغن نه تنها مقرون به صرفه نیستند بلکه می توانند هضم شکمبه را نیز مختل کنند. چربی های بای پس به عنوان یک افزودنی خوراک دام با ماندگاری بالا ، ماندگاری زیادی دارند که معمولاً بیش از یک سال از تاریخ تولید قابل مصرف هستند.

تامین انرژی در بالانس منفی انرژی دام

برای گاوهای شیری ، مکمل انرژی حیوانات در دوران بارداری پیش از موعد و شیردهی فوق العاده مفید است. به ویژه چربی های بای پس در کاهش کمبود انرژی بسیار عالی هستند. در نتیجه ، شما به بهینه سازی تولید مثل و تولید شیر از گله خود می رسید. همچنین ، حیوانات امکان کمتری برای اختلالات متابولیکی ، به ویژه کتوز دارند. در نهایت ، دور زدن چربی باعث افزایش بهره وری و عمر مفید گاوهای شیری می شود.

منشا مکمل پودر چربی حیوانی پالمتیک

چربی های بای پس عمدتا از پایه استئارین نخل ساخته می شوند. هنگامی که بدنبال مکمل پودر چربی حیوانی مناسب هستید ، محصولی غنی از اسیدهای چرب می خواهید که در شکمبه غیرفعال باشند. با ادامه پیشرفت در فناوری ، تولیدکنندگان خوراک دام محصولاتی را ارائه داده اند که برای محتوای خاص پروتئین و چربی سفارشی شده اند.

ایمنی محصول

بسیار مهم است که افزودنی خوراک دام قبل از اینکه در بازار قرار گیرد ، فرآیند تست آزمایشگاهی و تأیید را گذرانده باشد. این محصولات باید برای حیوانات ، مصرف کنندگان و به طور کلی محیط زیست ایمن باشد. برای جلوگیری از اثرات مضر باید ارزیابی علمی مناسبی انجام شود. به عنوان مشتری، کار با یک تامین کننده معتبر خوراک دام یا تولید کننده قابل توجه و ضروری است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما