پودر چربی عبوری شکمبه دامی و بهبود شیردهی

دادن جیره غذایی مناسب و پر انرژی به گاوهای شیری ، کلید تولید حجم بهینه شیر و بهبود کیفیت شیر ، از جمله پروتئین شیر و چربی شیر است. ما به شدت توصیه می کنیم برای دستیابی به پتانسیل مطلوب ، پودر چربی عبوری شکمبه را برای پاسخگویی به تقاضای بالای انرژی گاوهای شیرده به جیره آنها اضافه کنید.

به ویژه پودر چربی عبوری شکمبه، یک خوراک دام عالی در زمان شیردهی گاو شیری است که مزایای زیادی برای سلامتی و بهره وری دام دارد. صنعت لبنیات جهانی نقش چربی های پالمی را در جیره های لبنی افزایش داده است. نتایج تغذیه از چربی بای پس ، این گزینه را به ویژه برای گاوهای شیرده بسیار مناسب ساخته است.

پودر چربی عبوری شکمبه

 

تأمین نیازهای انرژی

یک عامل اساسی که باید در نظر گرفت این است که با نزدیک شدن به زمان زایمان ، تقاضای مواد مغذی افزایش می یابد. پس از شروع شیردهی نیاز به تأمین مداوم انرژی مورد نیاز گاو وجود دارد. شایان ذکر است که چربی کم مصرف ترین ماده مغذی است و ارزش انرژی بی نظیری را برای گاوهای شیری فراهم می کند. همچنین بلوط برای خوراک دام دارای فروش بسیار عالی برخوردار می باشد.

پودر چربی عبوری شکمبه

به عنوان یک مکمل انرژی برتر ، پودر چربی عبوری شکمبه مخصوصاً برای افزودن انرژی چربی به خوراک دوران شیردهی گاو شیری تهیه شده است. چربی پایه گیاهی بسیار غلیظ یک انتخاب عالی برای افزایش تراکم انرژی جیره است.
در دوران شیردهی نیاز به توازن جیره های لبنی با مقدار مناسب کنسانتره برای اطمینان از سطح بالای انرژی وجود دارد. تأمین نیازهای موردنیاز انرژی به تولید شیر با کیفیت بالا کمک می کند.

اسید چرب

پودر چربی عبوری شکمبه غنی از اسیدهای چرب ضروری است که اثبات شده باعث افزایش کارایی شیردهی می شود. اسیدهای چرب برای تقویت باروری در گاوهای شیری نشان داده شده است. اسید پالمیتیک اسید چرب اولیه است که در چربی شیر یافت می شود. ثابت شده است که تغذیه با پودر چربی عبوری شکمبه ، بسته به فرمول بندی جیره ، چربی شیر را چندین درصد افزایش می دهد. این یک راه حل عالی برای به حداکثر رساندن ظرفیت چربی کره است.

وضعیت بدن

پودر چربی عبوری شکمبه

تهیه خوراک مناسب برای گاوهای شیری به دستیابی به وزن مناسب آنها در گله شما کمک می کند. بر اساس تحقیقات ، انرژی کافی و وافی خوراک دوران شیردهی گاو شیری باعث حفظ شرایط مناسب بدن می شود. در نهایت ، پودر چربی عبوری شکمبه نه تنها باعث افزایش تغذیه و عملکرد تولید مثل می شود بلکه به دستیابی به مقدار و کیفیت بهتر شیر نیز کمک می کند.

مصرف آب کافی

آب یک قسمت اساسی در تغذیه حیوانات است. گاوهای شیری ممکن است به دلیل کم کیفیت بودن آب یا تأمین ناکافی آب ، مشکلات سلامتی داشته باشند. یک مزرعه پر رونق گاو های شیری ، از نظر کمی و کیفی ، به تأمین آب مناسب نیاز دارد.

حتی در صورت عدم دسترسی گاوها به آب شیرین کافی ، مصرف خوراک حتی در صورت داشتن بهترین خوراک گاوهای شیری نیز کاهش می یابد. بر اساس تحقیقات ، مصرف روزانه آب توسط گاوهای شیری به طور قابل توجهی هم بر عملکرد شیر و هم بر کیفیت شیر تأثیر می گذارد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما