پودر چربی نشخوارکنندگان و مزایای تجاری آن

تغذیه دام مهمترین نگرانی بسیاری از پرورش دهندگان حیوانات نشخوارکننده است. نشخوارکنندگان برای اطمینان از تولید پایدار لبنیات به یک خوراک متعادل و دارای عناصر غذایی کافی احتیاج دارند. امروزه بیشتر دامداران از پودر چربی نشخوارکنندگان برای تأمین نیازهای حیوانات لبنی خود استفاده می کنند.

ما برای رسیدن به بهترین میزان عملکرد تغذیه ، تجویز پودر چربی نشخوارکنندگان را توصیه می کنیم.

پودرهای چربی انواع مختلفی دارد که یکی از بهترین آنها پودر چربی بای پس پالمی است که از منبع استئارین نخل تهیه می شود و دارای درصد بسیار بالایی از اسیدهای چرب مفید ، به ویژه اسید پالمیتیک است. بیایید مزایای مهم پودرهای چربی به عنوان یک مکمل انرژی برتر را بررسی کنیم. خوراک طیور کرمان فروش عالی برخوردار می باشد.

 

پودر چربی نشخوارکنندگان
پودر چربی نشخوارکنندگان

افزایش تولید و کیفیت شیر

هدف اصلی بسیاری از دامداران نه تنها دستیابی به بازده بهینه شیر بلکه بهبود کیفیت شیر ​​آنها است. پودر گوشت دامی افزودن مکمل پودر چربی نشخوارکنندگان به جیره منجر به افزایش کل مواد جامد و چربی در شیر می شود. این یک روش عالی برای به حداکثر رساندن تولید شیر است.

کاهش بیماری دام

شما به عنوان یک دامدار ، به یک گله سالم نیاز دارید تا از مزرعه لبنیات خود بازدهی بهتری داشته باشید. پودر چربی نشخوارکنندگان یک مکمل انرژی بسیار توصیه شده برای دامداران لبنی است که به دنبال دستیابی به نشخوارکنندگان سالم هستند.

ثابت شده است که پودرهای چربی تا حد زیادی کتوز و کبد چرب را کاهش می دهد ، که از جمله بیماری هایی هستند که ممکن است مانع عملکرد مطلوب حیوانات شوند. بعلاوه ، پودر چربی نشخوارکنندگان به بازگرداندن میزان تولید شیر پس از بیماری کمک می کند.

هضم را بهبود می بخشد

پودر چربی نشخوارکنندگان انتخاب بسیاری از دامداران است که به دنبال دستیابی به رشد و تولید بیشتر در گله خود هستند. در نتیجه ، پودر چربی نشخوارکنندگان، پروتئین و انرژی غذایی و مواد مغذی ضروری را به طور مستقیم برای آنها تأمین می کند.

یکی از انواع آنها ، پودر چربی بای پس است که بصورت دست نخورده از شکمبه عبور می کند تا زمانی که به قسمت دستگاه گوارش پایین نشخوارکنندگان در محل هضم برسد. همچنین ، لازم به ذکر است که پودر چربی بای پس دارای نقطه ذوب بالایی است در نتیجه در دمای شکمبه نامحلول است.

افزایش انرژی

پودر چربی نشخوارکنندگان منبع انرژی زیادی را  در رژیم غذایی حیوانات می گنجاند که به طور موثری از تعادل منفی انرژی جلوگیری می کند. این محصولات معمولاً دارای غلظت انرژی بالایی هستند ، از این رو حداکثر انرژی مصرفی توسط نشخوارکنندگان دریافت می شود.

اساساً ، انرژی سوختی است که کلیه عملکردهای بدن حیوانات را حفظ می کند. تأمین و خرید پودر چربی دامی برای گله شما ، تأمین کافی انرژی مورد نیاز برای تولید شیر را تضمین می کند.

بدون انرژی کافی در جیره های لبنی ، تولید شیر به طور قابل توجهی کاهش می یابد. بعلاوه ، گاوهای باردار پس از زایمان بیمار می شوند. پودر چربی نشخوارکنندگان به بهبود وضعیت بدن گاوهای شیری کمک می کند. ما به شدت پودر چربی را به عنوان یک مکمل برتر انرژی برای اطمینان از تامین سطح انرژی مناسب توصیه می کنیم.

تولید مثل و باروری

یکی از مزایای مهم پودر های چربی، افزایش باروری ، بهره وری در طول زندگی و طول عمر است. اثبات شده است که استفاده از پودر چربی نشخوارکنندگان ، باعث افزایش کیفیت باروری می شود.

اثر پودر چربی نشخوارکنندگان در وزن بدن

در حالت ایده آل ، نشخوارکنندگان پر بازده باید دارای وزن بدنی مثبتی باشند که بتواند عملکرد را پشتیبانی کند. پودر چربی نشخوارکنندگان، از دست دادن وزن بدن در نشخوارکنندگان را ، به ویژه پس از دوران شیردهی یا بیماری جلوگیری می کند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما