پودر چربی پالمی بای پس و کیفیت جیره

چربی های بای پس همانند پودر چربی پالمی بای پس به عنوان عنصر عالی خوراک گاو ، برای تکمیل یا تعادل ترکیبات اساسی یک جیره غذایی جهت تأمین تغذیه کامل حیوانات طراحی شده اند. امروزه ، چربی های عبوری یا بای پس شکمبه نقش اساسی در افزایش کیفیت جیره گاو شیری دارند. بیشتر دامداران از این محصولات برای تأمین نیازهای انرژی در خوراک گاوهای شیری خود استفاده می کنند.

پودر تفاله چغندر کرمانشاه، نیاز به مواد تشکیل دهنده سنتی با پروتئین بالا را که قیمت بالایی دارند و مقرون به صرفه نیستند ، به حداقل می رساند. این ماده نه تنها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است بلکه کیفیت خوراک بهتری را نیز نسبت به مواد غذایی سنتی فراهم می کند.

 

قابلیت هضم و در دسترس بودن مواد مغذی

چربی های بای پس هضم بالایی دارند ، بنابراین در مقایسه با سایر منابع انرژی مصرف بیشتری  دارند. در نهایت ، عملکرد سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهند و باعث سلامتی و بهبود وضعیت عمومی گله می شود. پودر چربی پالمی بای پس، دامداران را قادر می سازد تا از نظر اقتصادی توازن بین پروتئین رژیم غذایی و تأمین نیازهای غذایی و انرژی حیوانات پربازده را تأمین کنند.

 

پودر چربی پالمی بای پس
پودر چربی پالمی بای پس

 

هنگام جستجو و خرید مکمل های مناسب خوراک گاو ، مشتریان اهمیت زیادی را در مورد میزان هضم و جذب مواد مغذی مکمل ها در خوراک های مختلف قائل می شوند . همانطور که ممکن است بسیاری از مواد تشکیل دهنده مکمل ها دارای عناصر مغذی قابل توجهی باشند ، اما این مواد مغذی به راحتی در دسترس حیوان نباشد. قابلیت هضم کم مانع رشد کلی و اهداف تولیدی خوراک می شود.

تولیدکنندگان پیشرو پودر گوشت خوراک دام مداوم به دنبال راه هایی برای افزایش هضم مواد مغذی موجود در محصولات خود هستند. پودر چربی پالمی بای پس به عنوان یک ماده غذایی مکمل تغذیه گاو ، در تخمیر شکمبه تداخل ایجاد نمی کند و بسیار قابل هضم است.

مصرف پذیری جیره

به حداکثر رساندن مصرف خوراک دام خصوصاً در گاوهای شیرده می تواند چالش برانگیز باشد. از این نظر ، شما به مواد مناسب برای تکمیل خوراک برای تأمین مقدار مطلوب هضم پذیری نیاز دارید. پودر چربی پالمی بای پس برای افزایش مصرف خوراک و بازده خوراک بسیار توصیه می شوند.

 

پودر چربی و سلامتی دام

کمبود پروتئین در رژیم غذایی حیوانات نه تنها ممکن است مانع رشد حیوانات شود بلکه می تواند باعث بیماری های مختلف شود. پودر چربی پالمی بای پس بعنوان مکملی برای تأمین نیازهای غذایی حیوانات است. پودر های چربی همانند پودر چربی پالمی بای پس هنگامی که به جیره گاوهای شیرده اضافه می شود ، خطر کتوز را که به طور عمده در نتیجه تعادل انرژی منفی است ، به حداقل می رسانند.

 

خوش طعم بودن پودر چربی پالمی بای پس

خوش طعم بودن به توانایی حیوان در مصرف سریع یک محصول اشاره دارد. شما به عنوان یک دامدار ، مواد خوراکی گاو را می خواهید که خوش طعم و روان باشد. شایان ذکر است که برخی از مواد تشکیل دهنده خوراک گاو ممکن است اجزای تلخی داشته باشند ، بنابراین افزودن آنها به رژیم های غذایی مانع از مصرفشان می شود.

بسیاری از گاوداران لبنیات خواهان موادی بدون طعم و عطر هستند. ثابت شده است که چربی های بای پس ، طعم پذیری خوراک ها را افزایش می دهند. پودر چربی پالمی بای پس بدلیل منشا گیاهی آن بسیار خوش طعم و بو می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما