کارخانه پودر چربی دامی و طیوری در کرج

تعداد زیادی واحدهای تولیدی و کارخانه پودر چربی برای تأمین تقاضای بازار داخلی و جهانی در تهران و کرج در حال تولید و عرضه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب و ارزان هستند. برخی از کارشناسان تغذیه حیوانات یک گاو شیری را با یک کارخانه مقایسه کرده اند. امروزه برای خرید پودر چربی بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه تنها یک تلفن کافیست. خوراک طیور کرمان دارای فرئش بالایی برخوردار می باشد.

اساساً ، آنچه به گاو شیری خورانده می شود به طور قابل توجهی کیفیت و مقدار شیر تولید شده را تعیین می کند. برخی از مزایای رقابتی که پودر چربی عاید دامدار می کند چیست؟

کارخانه پودر چربی

کیفیت محصول

 

شما به عنوان یک دامدار ، می خواهید با یک تولید کننده خوراک دام و طیور قابل اعتماد شروع به کار کنید. همچنین ، یک کارخانه پودر چربی و تولید کننده مکمل های خوراک دام و طیور باید از استانداردهای کیفیت مربوطه پیروی کند تا ایمنی محصول را تضمین کند.

وقتی صحبت از مکمل های خوراک گاوهای شیری می شود ، مشتریان به دنبال محصولاتی هستند که برای استفاده حیوانات بی خطر باشد. به عنوان مثال ، مکمل های چربی نباید هیچ ماده مضری داشته باشند ، زیرا این امر ممکن است بر سلامتی و عملکرد گاوها تأثیر بگذارد.

کارخانه پودر چربی

 

نوآوری کلید رشد صنعت تولید مکمل های غذایی دام و طیور بوده است. تولیدکنندگان موفق ذر صنعت خوراک دام و طیور و متخصصان تغذیه حیوانات خبره راه حل های متنوعی را برای نیازهای مختلف تغذیه دام و طیور ایجاد کرده اند.

 

ما به عنوان یک دامدار پودر گوشت دامی، خرید خوراک دام را از یک کارخانه پودر چربی که از ماشین آلات و فناوری های مدرن تولید خوراک استفاده می کند ، توصیه می کنیم.  تولید چربی بای پس شکمبه یا کیفیت بالا انجام می شود و با قیمت ارزان و مناسب به متقاضیان و دامداران عرضه می شود. کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب محصول، حداکثر رضایت مشتری و اطمینان از نام تجاری را تضمین می کند.

کارخانه پودر چربی
کارخانه پودر چربی

ما به عنوان فعال در حوزه مکمل های جیره دام و طیور و کارخانه پودر چربی سعی در کمک به شما برای دستیابی به بهره وری مطلوب از تغذیه دام داریم. محصولات خوراک دام و طیور قبل از عرضه به بازار آزمایش می شوند و به اثبات می رسند تا در مزرعه شما تغییرات مثبتی ایجاد کنند. پودرهای چربی مکمل خوراک گاو برای حمایت از رشد گاو شیری ، تامین نیازهای گاو شیرده و تولید بهینه شیر بسیار پر طرفدار هستند.

بازده خوراک دام های شیرده

از طریق محصولات مکمل خوراک دام و طیور ، آداس متعهد شده است که به کشاورزان لبنی کمک کند خوراک گاو ها و دام های خود را با بیشترین بازده به شیر تبدیل کنند. به عنوان یک دامدار ، شما می خواهید گاوهایی با کیفیت داشته باشید که از لحاظ کیفیت و کمیت تولید شیر یا تولیدمثل پرمحصول و پربازده باشند.

عملکرد بهینه دام و طیور

عملکرد بهینه خوراک گاو بسیار تحت تأثیر گله ، آب و هوا و شرایط خوراک شما قرار دارد. شما به عنوان یک دامدار ، به متخصصان مناسب برای پیشنهاد برنامه تغذیه و مدیریت متناسب با نیازهای خاص خود نیاز دارید.

راندمان شیردهی گاوهای شیری در درجه اول به تغذیه ای که دام مصرف می کند بستگی دارد. ثابت شده است که ۷۰٪ از تولید شیر فقط به خوراک بستگی دارد. از این نظر ، هرچه کیفیت خوراک گاو بالاتر باشد ، تولید شیر نیز بالاتر است.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما