ارزش پودرهای چربی دامی برای گاوهای شیرده

تغذیه مداوم گاوها با محصولات خوراک دام غنی از محتوای تغذیه ای مغذی ، سلامت عمومی و بهره وری آنها را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. در اینجاست که ارزش پودرهای چربی دامی را متوجه می شویم.

وقتی نوبت به تولید شیر می رسد، دریافت مواد غذایی تفاله چغندر کرمانشاه  مناسب و مکمل ها برای دستیابی به بازدهی هرچه مثبت تر از گاوهای شیری ، بسیار حائز اهمیت می شود.

گاوهای شیری به مقدار زیادی انرژی برای تولید شیر و نگهداری از سلامت عمومی خود نیاز دارند. امروزه پودر های چربی به غیر از سایر مزایای تولید و باروری ، به طور گسترده ای توسط دامداران به عنوان منبع غنی انرژی برای گاو پذیرفته شده است. این محصولات به راحتی در جیره های غذایی دام و طیور مخلوط می شوند.

ارزش پودرهای چربی دامی

تراکم انرژی رژیم غذایی

تراکم انرژی رژیم غذایی به مقدار انرژی موجود در واحد وزن خوراک اشاره دارد. به طور کلی ، یک رژیم غذایی حیوانی که چربی زیادی است ، دارای چگالی انرژی بالایی است. برای دامداران که به دنبال بهره وری از تغذیه دام هستند ، انتخاب محصولات خوراکی گاو مانند پودرهای چربی که دارای غلظت انرژی بالایی است ضروری است.

مطالعات در مورد تغذیه حیوانات نشان می دهد که مصرف رژیم های غذایی پرانرژی مانند پودر چربی باعث افزایش مصرف انرژی و افزایش وزن می شود. ارزش پودرهای پودر گوشت خوراک دام برای دامداران لبنی ای که به دنبال محصولات با انرژی بالا و کیفیت غذایی برتر نسبت به رژیم غذایی اصلی هستند غیر قابل چشم پوشی است.

نحوه استفاده مکمل

پودرهای چربی با مخلوط کردن آن در مخلوط کنسانتره به راحتی به جیره غذایی گاو های شیری اضافه می شود. مکمل را می توان به صورت تک دوز یا در دوز منقسم تجویز کرد. مقادیر مناسب پودر شکمبه برای مکمل باید در درجه اول بر اساس نیازهای غذایی خاص گله شما باشد.

 

ارزش پودر چربی پالمتیک بای پس شده

هزینه تولید خوراک گاو در درجه اول به ارزش مواد اولیه بستگی دارد. با خرید عمده این محصولات، تولیدکنندگان پودر های چربی می توانند قیمت های خرید را به حداقل برسانند. در نهایت ، این به معنای ارزش بیشتر برای دامداران است.

شایان ذکر است که پودر چربی پالمتیک در اصل از استئارین نخل تهیه می شود. روغن نباتی طبیعی ، به خصوص در مقایسه با سایر گزینه های موجود در بازار ، مقرون به صرفه است. پودر شکمبه اساساً ارتباط از دست رفته بین افزایش تولید شیر و مصرف کم خوراک را فراهم می کند.

 

ارزش پودرهای چربی دامی

شما به عنوان یک دامدار ، یک مکمل خوراک گاو می خواهید که با افزودن آن به جیره گله، ارزش غذایی بالایی را عاید گله کند. ارزش پودرهای چربی دامی را می توان بر اساس مواردی که در ادامه ذکر می شود سنجید.

پودر چربی قابلیت هضم بسیار خوبی دارد ، بنابراین به طور موثری برای افزایش تولید شیر ، چربی شیر ، باروری و افزایش سلامت و بهبود شرایط بدن هدف قرار می گیرد. همچنین ، پودرهای چربی منشا گیاهی ، به دلیل بوی طبیعی سبزیجات بسیار خوش طعم است.

 

ارزش پودرهای چربی دامی
ارزش پودرهای چربی دامی در گاو های شیرده
حرف آخر

علاوه بر تغذیه مناسب ، فراهم آوردن ایمنی و محیط راحت برای گاوهای شما نیز ضروری است. در نهایت ، یک پناهگاه با کیفیت نامناسب برای گاوهای شیری تأثیر قابل توجهی بر تولید شیر و رفاه عمومی گله دارد. وجود یک سوله مناسب با فضای کافی ، تهویه و کف خشک تفاوت زیادی در مزرعه لبنی شما ایجاد می کند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما