خرید پودر چربی پالمی با قیمت مناسب

پودر چربی پالمی با استفاده از فن آوری های به روز فرآوری و تولید پودر چربی، از استئارین نخل تهیه می شود. مکمل های غذایی بهترین راه حل های تامین انرژی برای گاوهای شیری هستند. ویژگی ها و مزایایی که می توانید از خرید پودر چربی پالمی دریافت کنید چیست؟

خرید پودر چربی پالمی

کمیت و کیفیت تولید شیر

پودر تفاله چغندر کرمانشاه یک مکمل بسیار ترجیحی برای افزایش تولید شیر است. ثابت شده است که استفاده صحیح از این محصول باعث افزایش تولید شیر به میزان چندین لیتر در روز می شود. غلظت بالای اسیدهای پالمیتیک باعث بهبود محتوای چربی در شیر می شود.

پودر چربی پالمی به گونه ای طراحی شده است که ارتباط از دست رفته بین شیر و مصرف کم خوراک را فراهم می کند. ترکیب اسیدهای چرب برای دستیابی به حداکثر عملکرد و مقدار شیر به دقت پردازش شده است.

مکمل غذایی طبیعی

پودر گوشت خوراک دام از روغن گیاهی خالص تهیه می شود. این محصول در روده پایین گاوهای شیری به راحتی هضم می شود ، بنابراین دام و طیور حداکثر رشد و تولید را خواهند داشت.

بسیار خوش طعم

پودر چربی پالمی دارای بوی چربی گیاهی طبیعی است و آن را به یک مکمل بسیار خوشمزه تبدیل می کند. به دلیل فرم خشک دانه بندی شده ، پودر چربی پالمی به طور طبیعی خوشمزه و روان است.

میزان بارداری بهتر

ثابت شده است که پودر چربی پالمی باعث افزایش میزان بارداری گاوهای شیری می شود. این مهم هزینه را کاهش می دهد و سودآوری را افزایش می دهد ، به ویژه برای محصولات لبنی در مقیاس بزرگ. بیشتر پرورش دهندگان دام های لبنی از نظر جیره تلقیح و فاصله زایمان از چربیهای بای پس استفاده می کنند تا بر پدیده های باروری تأثیر بگذارند.

وضعیت بدن

تقاضای زیادی برای مکمل های چربی برای کمک به حفظ و بهبود وضعیت بدن گاوهای شیری وجود دارد. خرید پودر چربی پالمی و استفاده از آن در جیره دام به کاهش وزن ، به ویژه در دوران شیردهی کمک می کند. با مکمل های گاو شیری با کیفیت مناسب ، گله گاو شما فقط در عرض چند روز ممکن است علائم بیرونی مثبت داشته باشد.

سلامت و ایمنی دام

به عنوان یک دامدار ، داشتن یک گله سالم به حداکثر رساندن سود شما کمک می کند. پودر چربی پالمی بطور قابل توجهی خطر کتوز را به حداقل می رساند. این یک مکمل غذایی بسیار توصیه شده برای دامداران است که به دنبال ارتقا و رفاه و عملکرد گاوهای خود هستند.

محتوای انرژی بالا

اگر بدنبال محتوای انرژی بالا هستید خرید پودر چربی پالمی گزینه و ایده ای آلی است.
منبع انرژی مقرون به صرفه باعث افزایش تراکم انرژی جیره های لبنی می شود. خرید پودر چربی پالمی و استفاده از آن برای گاوهای شیری به تأمین جیره های لبنی با غلظت کافی کمک می کند. این ماده نه تنها شکمبه سالم را تقویت می کند بلکه انرژی مورد نیاز برای تولید زیاد شیر را نیز تأمین می کند.

آسان برای استفاده

با توجه به فرم دانه بندی شده ، پودر چربی پالمی به راحتی قابل استفاده و در جیره گاو قرار می گیرد. همچنین ، ماندگاری محصول معمولاً حداقل ۱۲ ماه از تاریخ تولید است.

خرید پودر چربی پالمی

در نهایت ، خرید پودر چربی پالمی یک محصول تغذیه ای حیوانی کارآمد و مقرون به صرفه برای حداکثر سودآوری از دامداری شما است. مشتریان و دامداران می توانند با ثبت سفارش خود بصورت اینترنتی و تلفنی، محصول خود را در اقصی نقاط ایران در اسرع وقت، در محل خود تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما