عرضه پودر چربی کلسیمی خوراک طیور

تولید و عرضه پودر چربی کلسیمی و انواع دیگر آن در کارخانه های مختلفی در سطح کشور صورت می پذیرد. با توجه به اینکه هر واحد تولیدی کیفیت های مختلفی از مواد اولیه را وارد پروسه ی تولید می کند فلذا قیمت های مختلفی را برای این محصولات در بازار مشاهده می کنیم. بلوط برای خوراک دام برای حیوانات بسیار عالی می باشد.

 

عرضه پودر چربی کلسیمی
عرضه پودر چربی کلسیمی

تغذیه طیور

تراکم انرژی جیره نقش بسیار مهمی در تعیین میزان مصرف جیره طیور دارد . زمانی که حیواناتی از قبیل جوجه های در حال رشد یا مرغ های تخم گذار جیره ای دریافت می کنند که از لحاظ همۀ مواد مغذی متعادل و تکمیل است ، این حیوانات به میزانی خوراک دام مصرف می کنند که هر روز مقدار ثابت و معینی انرژی دریافت کنند.

میزان دقیق جیره ی مصرفی طیور وابسته به نیاز حیوان به انرژی است که بر حسب اندازه ، فعالیت ، دمای محیط و در حال رشد یا تولید بودن طیور متغیر است . فلذا، شناخت مایحتاج انرژی طیور در طول مدت هر مرحله از رشد و نمو آنها و همچنین در اختیار داشتن اطلاعات مربوط به مقدار انرژی قابل دسترس مواد خوراکی موجود در جیره ها امری بسیار مهم و ضروری است.

با آگاهی از این دانسته ها ، تخمین مقدار مصرف غذای هر گله در یک محیط معین و خاص ممکن می شود و با توجه به آن می توان مقدار پروتئین ، اسیدهای آمینه ، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز گله ی طیور را نیز به دقت مشخص و تعیین کرد تا رشد و عملکرد روزانۀ متعادلی در گله حاصل شود .

انرژی مورد نیاز طیور

انرژی مورد نیاز طیور برای رشد و نمو بافت های بدن ، تولید تخم مرغ ، انجام فعالیت های فیزیکی و حیاتی و حفظ دمای طبیعی بدن از کربوهیدرات ها ، چربی ها و پروتئین های موجود در جیره غذایی حاصل می شود. در این راستا عرضه ی پودر چربی کلسیمی و خالص مخصوص طیور سبب تامین انرژی راحت تر ماکیان شده است.

در انسان و اکثر پستانداران دیگر ، طعم و مزه تأثیر زیادی در میزان مصرف وعده غذایی دارد، اما در طیور قضیه کمی متفاوت تر است. طعم و مزه مواد غذایی نقش نسبتاً ناچیزی در مصرف خوراک طیور برعهده دارد.

عرضه پودر چربی کلسیمی
عرضه پودر چربی کلسیمی طیور

عرضه پودر چربی کلسیمی و خالص

کارخانه های متعددی در سطح کشور مشغول تولید پودرهای چربی خالص و کلسیمی هستند و نمایندگی های فروش متعددی در شهرهای مختلف کشور به عرضه و توزیع این مکمل های انرژی دام و طیور کمک می کنند.

صاحبان مرغداری ها و دامداری ها می توانند با ثبت سفارش خود بصورت تلفنی ضمن دریافت مشاوره های لازم، با اطمینان و با قیمت مناسب پودرهای چربی مورد نیاز خود را در محل خود دریافت کنند. دقت کنید که سفارش های خود را در نمایندگی های معتبر فروش این محصولات ثبت می کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما