مزایای تجاری پودر چربی عبوری خوراک دام

پودر تفاله چغندر کرمانشاه عبوری شکمبه انرژی مورد نیاز در جیره دام و طیور را تأمین می کند. مزایای تجاری پودر چربی عبوری به واسطه ی تامین انرژی و افزایش سلامت گله بسیار قابل توجه است. این یک مکمل چربی عالی برای کسانی است که به دنبال یک محصول مقرون به صرفه برای سلامتی گله و افزایش میزان تولید شیر هستند.

مزایای تجاری پودر چربی عبوری

شما به عنوان یک دامدار می خواهید بیشترین ارزش اقتصادی را از مکمل های جیره ی گاو شیری خود بدست آورید. بنابراین برخی مزایای تجاری پودر چربی عبوری را در ادامه بررسی می کنیم.

مزایای تجاری پودر چربی عبوری
مزایای تجاری پودر چربی عبوری

خوش طعم بودن

چربی بای پس شکمبه ، خصوصاً در مقایسه با سایر افزودنی های خوراک گاو شیری ،بسیار خوش طعم است. برای بهره وری از مزایای تغذیه بهینه حیوانات ، می خواهید محصولی بدون بو و طعم خریداری کنید. اما پودرهای چربی گیاهی بخاطر منشا آنها بسیار خوش طعم هستند.

اجتناب از تفاوتهای ظریف و دلپذیر ضروری است زیرا ممکن است مانع عملکرد چربیهای بای پس شود.

 

عملکرد تولید مثل

مکمل انرژی رژیم غذایی حیوانات با جبوگیری از کاهش وزن بدن و کنترل وزن دام ، به ویژه در دوره شیردهی و بعد از آن ، به طور قابل توجهی عملکرد تولید مثل را بهبود می بخشد.

همچنین ، تحقیقات مداوم نشان می دهد که اسیدهای چرب موجود در چربی بای پس تأثیراتی مثبت بر پارامترهای تولید مثل ، به ویژه الگوهای هورمونی را دارند. محصولات چربی بای پس  برای ارتقای عملکرد تولید مثل گاوهای شیری ثابت و آزمایش شده است.

 

قابلیت هضم

پودر گوشت خوراک دام از لحاظ قابلیت هضم پذیری بی نظیر هستند. محتوای انرژی یک محصول چربی بای پس کاملاً به هضم آن بستگی دارد. شایان ذکر است که قابلیت هضم روده می تواند به طور قابل توجهی در منابع مختلف چربی موجود در بازار متفاوت باشد.

 

شکل محصول

ما بسیار توصیه می کنیم که چربی های بای پس خریداری کنید که به راحتی قابل کنترل باشند و در جیره به راحتی مخلوط شوند. همچنین ، محصولات با اندازه ذرات کوچک به دلیل اختلاط پذیری عالی بسیار ترجیح داده می شوند.

عبور اسیدهای چرب از شکمبه

اسیدهای چرب نقش اساسی در تغذیه گاوهای پر تولید دارند. گرچه چربی بای پس در درجه اول برای چگالی انرژی مورد استفاده قرار می گیرد ، اما همچنین حاوی اسیدهای چرب ضروری است.

ثابت شده است که اسید چرب موجود در مواد غذایی گاو شیری علاوه بر تولید مثل و فواید عمومی سلامتی ، باعث افزایش کیفیت ترکیب شیر نیز می شود.

سخن آخر

برخی از عوامل مهم که باید هنگام خرید پودر های چربی مورد توجه قرار گیرند عبارتند از:

سطح اعتماد تولید کننده
تجهیزات ذخیره سازی
تاریخ انقضا
نیازهای اختلاط
روش تغذیه و جیره بندی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما