مکمل چربی گیاهی خوراک دام و طیور

با تهیه مکمل چربی گیاهی مناسب در زمان مناسب و استفاده از آن در جیره می توانید بیشترین بهره را از گاوهای شیری خود ببرید. گاو شیری برای رشد سالم و تولید بهینه شیر به مقدار زیادی انرژی نیاز دارد. خوراک دام یکی از دلایل اصلی تغذیه و استفاده از مکمل چربی گیاهی حیوانات افزایش مصرف انرژی است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مکمل چربی گیاهی

بلوط برای خوراک دام محتوای انرژی مکمل های حیوانی تا حد زیادی بر سطح تولید شیر تأثیر می گذارد. هم برای تولید لبنیات در اشل تجاری و هم برای امرار معاش ، تأمین تغذیه مناسب چربی حیوانات به میزان قابل توجهی هزینه هر تن جیره خورده شده را به حداقل می رساند.

تولید شیر

وقتی صحبت از تولید لبنیات در اشل تجاری می شود ، یکی از مزایای مهم تغذیه مکمل چربی گیاهی حیوانات ، انعطاف پذیری افزایش یافته در افزایش میزان تولید شیر است. شما می خواهید به ویژه با افزایش قیمت شیر در این بازه زمانی ، تولید میزان شیر مناسب از گاوهای شیری خود را حفظ کنید.

همچنین ، تغذیه چربی حیوانات به افزایش میزان پروتئین شیر در هر زمان که مقدار انرژی در مرتع کاهش می یابد ، کمک می کند. تغذیه با مکمل چربی گیاهی بای پس شده که به درستی تولید شده ، به دستیابی به منافع اقتصادی قابل توجهی کمک خواهد کرد ، به ویژه برای دام های بزرگ.

باروری

ثابت شده است که چربی بای پس شکمبه باعث افزایش قدرت باروری می شود. همچنین ، تغذیه چربی حیوانات باعث رشد در تلیسه ها و گاوهای جوان می شود. و به دستیابی سلامت عمومی بدن دام کمک می کند. برای گاوهای جوان ، شما می خواهید طول دوره شیردهی را افزایش دهید ، به ویژه هنگامی که مرتع و چراگاه های موجود کاهش می یابد.

مکمل چربی گیاهی

تغذیه مکمل چربی گیاهی

تغذیه غنی از چربی ، چگالی انرژی بیشتری را ایجاد می کند ، به ویژه هنگامی که با کربوهیدرات ها و پروتئین ها مقایسه شود. مصرف مکمل خوراک دام با چربی باعث افزایش تراکم انرژی رژیم غذایی می شود. همانطور که گفته شد ، ما توصیه می کنیم که خوراک مصرفی سازگار باشد تا در حداقل زمان به مصرف انرژی مورد نظر برسد.

غلظت انرژی و هزینه تغذیه مکمل چربی گیاهی حیوانات در درجه اول به قابلیت هضم مکمل چربی بستگی دارد. چربی بای پس شکمبه به دلیل قابلیت هضم عالی توسط انواع مختلف حیوانات ، توسط بسیاری از دامداران بسیار ترجیح داده می شود.

مکمل چربی گیاهی بای پس شده به عنوان یک منبع تغذیه عالی چربی حیوانات ، از نظر هزینه ، ارزش انرژی و ترکیب اسیدهای چرب خاص مزایای مهمی را به همراه دارد. همچنین اگر بخواهید سهولت در کار و ترکیب با رژیم های غذایی داشته باشید ، چربی بای پس شکمبه یک گزینه ایده آل است.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما